Wednesday, January 16, 2013

Review by Mailey Jailey || Serabut sangat ke blog saya?

Salam.. Haa baru perasan.. Saya dapat satu lagi review rupanya! Daripada blogger cun Mailey Jayley.. ;) Actually sebab join segmen beliau di SINI, cepat je dah dapat review. Ngee... Antara kata-kata review dari beliau seperti berikut [SINI]:


Komen : Kak Aimi nie model tau ! Shantek tau ! Suke tengok Kak Aimi posing ! Blog kak Aimi nie macam serabut sikit lah kak . . Okay 3 column tapi sidebar yang macam serabut . . Sembah Ampun ek kak Aimi :) Blog yang bertemakan pink black :) Mai bangga sebab akan join segmen Mai yang x seberapa nie :)


Ahakss... Dah berapa orang dah review blog saya cakap benda yang sama.. About my sidebar.. Ngee.. Bukan degil taknak ubah ke apa tapi saya still dalam proses nak mencantikkan blog saya ni bagi lagi kemas. Plus saya hadapi masalah INI setiap kali nak edit layout blog.. Last-last fed-up.. Tu yang macam biarkan je dulu. Huhu... Pape pun thanks sebab sudi review my blog.. InsyaAllah akan perbaiki lagi kelemahan-kelemahan yang ada..=)

Sape-sape nak terjah blog tukang review ni boleh klik header beliau di bawah ni ya..:)




Cik Misya : Tiada manusia yang sempurna.

3 comments:

  1. hehe ye kak aimi . . xpe2 mai phm bila tibe part error tue . . mai pun org editkan sebab mls nt bila error kena buat dari awl balik . .

    ReplyDelete
  2. kalau betul2 cik misya nak tukar penampilan blog sy cadangkan upah org je buat...sy rekemen nurul aini zakaria...dia pandai edit dan design dia pun original...

    ReplyDelete
  3. kalau akk tgk blog saya, saya upah orang jerr..
    kalau buat sendiri, FED UP!
    hehehe

    ReplyDelete

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Tune Hotel KLIA2 || My Review

Anyone who are always travel usually knows about this hotel especially for those who are travelling using flight. Coincidently I have a offi...