Wednesday, January 2, 2013

Saya bakal muncul dalam Selamat Pagi Malaysia di TV1!!

Salam.. Semua.. Ni nak habaq mai ni.. InsyaAllah esok pagi 3 Januari 2013 (Khamis), saya akan muncul dalam rancangan Selamat Pagi 1Malaysia di TV1!!


Ya Allah hai, first time kot bakal ditemuramah live dalam siaran TV!! Nak tahu sempena apa ni? Haa.. Saya pernah khabarkan anda tentang Malam ESM (Empayar Siti Murni) pada 5 Januari 2013 ni kan? Leh klik SINI untuk maklumat lanjut.. Dan saya salah seorang finalis yang akan bertanding merebut trofi di bawah!!



Uols yang tak beli tiket ke Malam ESM tu memang rugi sangat-sangat sebab event ni besar-besaran dan mendapat liputan pelbagai media. 

1- TV1 DAN TV2 (SELAMAT PAGI MALAYSIA / HELLO ON TWO / 
APA KATA WANITA / BERITA )
2- TV9 - SAFFIYA
3- TVHYPPO
4- BERNAMA
5- KOSMO 
6- HARIAN METRO
7- MINGGUAN WANITA
8- MAJALAH SANTAI
9- HIJABISTA
10- DAN LAIN-LAIN


Ya Allah hai saya dah rasa debarannya! Bukan setakat berentap dengan model-model biasa, malah bakal berkongsi pentas runway dengan model-model plus size yang dahulunya zer0 knowledge dan tiada keyakinan diri untuk bercatwalk. But now, dorang pun sama hebat seperti model-model biasa. Memang rugi siapa tak grab peluang yang saya promo sebelum ni. 

Pape pun doakan saya dapat wat yang the best pada malam tersebut okeys.. Dan pulang dengan kejayaan. Amin..:) Jangan lupa esok pagi bangun awal-awal buka TV1 untuk saksikan saya dan beberapa lagi finalis di Malam ESM ditemuramah! Stay tuned...........!!!^__^



Cik Misya : Pertama kali bersua mesti anda takkan tahu yang saya sebenarnya suka bercakap. 

10 comments:

  1. semoga berjaya kak aimi.. buat yang terbaik.. ^_^

    ReplyDelete
  2. wahh~ kak Misya masuk tv laa., x sabar nk tengok.. hehe

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah .. Apa-apa pun tahniah .. Semoga lebih cemerlang dimasa akan datang .. =)

    ReplyDelete
  4. Esok kan?Tahniah!!!

    #rasanya background blog ni lebih cantik di-fixkan.

    ReplyDelete
  5. haha , esok kak aimi ? Yes, ana xsekolah lagi . Boleh tgk ni . Heee~

    ReplyDelete
  6. Pkl berapa siarannya tu? Ala..tak dpt tgk. Masa tu ada di sklh. All the best..

    ReplyDelete
  7. tahniah kak..and..wish for ur luck ! ! =)

    ReplyDelete

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...