Sunday, January 6, 2013

Segment: Pencarian Bloglist Owhsem

Salam.. Erm simple je segmen ni. Walaupun saya still tak berapa sihat, tetap nak support rakan-rakan blogger wat segmen. Klik SINI atau banner untuk maklumat lanjut..


Sebab apa saya suka blogging? Sebab saya suka bercerita.. Hanya orang yang benar-benar rapat je tahu saya ni nampak pendiam dan garang tapi sebenarnya bila dah kenal, dah macam bertahun-tahun kenal. Hehe. Jadi melalui blog ni dapatlah saya tambah kenalan dan berkongsi cerita..


Tag : Ayu Insyirah dan Mia Liana.. Antara yang rajin join dan anjurkan segmen...=)



Cik Misya : Rajin join segmen sahaja.

3 comments:

  1. Thank you sebab join and support! All the best okayy :)

    Senarai peserta updated.
    http://randomssssss.blogspot.com/2013/01/update-peserta-segmen-pencarian.html

    ReplyDelete
  2. done follo u kak..from same segmen..

    http://dearmonyetsayang.blogspot.com/2013/01/segment-pencarian-bloglist-owhsem.html

    ReplyDelete

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Tune Hotel KLIA2 || My Review

Anyone who are always travel usually knows about this hotel especially for those who are travelling using flight. Coincidently I have a offi...