Monday, January 21, 2013

Pencarian Model Hijabista Magazine!!!

Salam semua girls di luar sana.. Haa berita baik untuk mereka-mereka yang berminat nak jadi model majalah keluaran Karangkraf yang tengah laris di pasaran sekarang! Now, majalah Hijabista tengah buka pencarian model! SO, uols bolehlah mencuba nasib untuk sertai pencarian ini. Untung-untung dapat jadi model, glamor tau!;) Ngeee... Ingat! bukan glamor yang dicari okeys.. Nanti lupa diri!;)

Caranya? Ok ni saya ambil dari page Hijabista sendiri di facebook. SO, saya share la ya kat sini. Untuk makluman, saya bukan agen Hijabista atau Karangkraf okeys.. Tiada kena-mengena dalam pencarian ini. Sekadar berkongsi kepada sesiapa yang berminat..


Mahu tampil sebagai model Hijabista? Hadiri KARNIVAL KARANGKRAF yang akan berlangsung pada 1,2,3 hb Febuari dan hantar borang yang telah dimuat turun ke kaunter booth Hijabista yang telah disediakan. Kepilkan salinan borang bersama dua keping gambar bersaiz 4R (half shot dan full shot). Borang penyertaan yang diemail atau dipos tidak akan dilayan. Borang wajiblah dihantar ke kaunter Hijabista. Selamat mencuba :) BERTEMPAT DI KARANGKRAF SHAH ALAM. 

Borang penyertaan


Em dengarnya macam-macam ada masa Karnival tu nanti. Cuma saya tak berkesempatan nak sertai akibat kekangan masa dan sebagainya. InsyaAllah next time if ada masa, saya terjah!



Cik Misya : Mahu bersara dari dunia peragaan.

9 comments:

  1. fashion sense...sy mmg xde sense skit..=.="

    visiting here..^^

    ReplyDelete
  2. almk..x tau nk posing mcm ne..hehe..

    ReplyDelete
  3. Salam , saya nak tanya mcm mana nak dapatkan borang majalah hijabista nie?

    ReplyDelete
  4. macamana nak dapatkan borang penyertaan ni ?

    ReplyDelete
  5. macamana nak dapatkan borang penyertaan ni ?

    ReplyDelete
  6. Buat pembaca entry, sila baca entry sepenuhnya untuk mengetahui status pencarian model ni. Posting entry on January 2013, hanya boleh apply masa karnival Karangkraf bulan Februari, sudah terang lagi bersuluh pencarian ni dah lama habis... Harap maklum. =)

    ReplyDelete

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Tune Hotel KLIA2 || My Review

Anyone who are always travel usually knows about this hotel especially for those who are travelling using flight. Coincidently I have a offi...