Wednesday, January 16, 2013

Review lagi!! Oleh Siti Nurazwaniza..

Salam.. Huhu hari ni wat entry balas je untuk kawan-kawan blogger yang review.. Ni salah seorang lagi yang review saya! Hasil dari join segmen Siti Nurazwaniza di SINI. Fuh berbelit juga mahu menyebut namanya! Ngehehe jangan marah..;) Jom tengok apa kata beliau tentang blog saya..:)

Klik untuk paparan penuh

Thanks so much untuk review ini.. Actually memang lepas baca review ni, saya terus cari tutorial untuk letak border kat widget-widget sidebar kiri saya.. Kemas sikit la kot compare sebelum ni. Cuma nak kena adjust lebar dia nanti. Seriously bukan taknak buat tapi sangat busy!! Yang penting saya dapat reply entry-entry review anda.. Huhu..=)



Cik Misya : Masa itu emas.

3 comments:

  1. Hehe..kemas dah sekarang..cantik..sidebar pun dah okay.

    ReplyDelete
  2. Blogwalking dengan cara mudah - http://jomblogwalking.blogspot.com/

    ReplyDelete

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Tune Hotel KLIA2 || My Review

Anyone who are always travel usually knows about this hotel especially for those who are travelling using flight. Coincidently I have a offi...