Tuesday, January 22, 2013

Jom tengok perubahan terkini blog saya!

Salam semua.. Haa kalau sesiapa perasan, blog saya semakin hari semakin berubah wajah. Eceh.. Bukan plastic surgery okeys!;) Sebelum-sebelum saya selalu dapat review tentang keserabutan sidebar blog saya di kiri dan kanan. Memang saya akui agak serabut pun! Ngehehe.. So, setelah mengambil kira pendapat-pendapat anda semua melalui review dan juga masa yang ada, saya dah edit-edit sikit blog saya dengan mengubah pape yang patut...



So, antara perubahan yang saya lakukan adalah sidebar saya dah jadi sebelah sahaja!! Huhu.. Serius saya tengok pun dah tak serabut.. Gambar-gambar modelling saya dipaparkan dalam bentuk slideshow. Widget-widget tu semua saya dah masukkan dalam scroll bar yang lebih kemas. Dan lagi satu, header saya kalau anda perasan saya dah buang words banyak-banyak kat header tu. Maka tajuk blog saya lebih fokus dan mudah diingati.. :)

Header sekarang

Header dulu

So far ini je dahulu perubahan yang saya mampu buat untuk masa ini. InsyaAllah saya akan perbaiki lagi apa-apa yang patut. Ok, cepatlah review saya! Wakakaka... Suka-suka hati je kan?? Ngehehe.. Pape pun teruskan singgah ke blog saya okeys! Love uolssss!^__^



Cik Misya : Berubah untuk kebaikan.

18 comments:

  1. Yeahh, lebih kemas :) Nice one!

    ReplyDelete
  2. Nieza ada buat segmen blog make over..harini last join

    ReplyDelete
  3. nampak tersusun la...walau sy baru berapa kali singgah blog nie..^^

    ReplyDelete
  4. aimi, paan mcm bminat nk edit blog aimi .. hehehe ..hehehe
    klu aimi nak, email dkt paan.zainudin@gmail.com

    ReplyDelete
  5. wah... cantik dan boleh bertambah cantik lagi
    nampak ringkas dan jelas jer

    ReplyDelete
  6. Comey & lebih tersusun berbanding dulu :)

    ReplyDelete
  7. sgt kemas & cantik lah

    ReplyDelete
  8. aah nampak lebih kemas & mesra pengguna.. hihi gudluck cik misya :D

    ReplyDelete
  9. nice~ ^^ nampak lagi kemas., hehe

    ReplyDelete
  10. HAI...SAYA SUKA YANG BARU NI, NAMPAK KEMAS. SELAMAT BERBLOG, OK

    ReplyDelete
  11. cmne buat scroll down tu ctohnya kat 'bloglisted' dll. tq

    ReplyDelete
  12. lebih kemas..tapi klo aimi xde mse tempah ngn orng..tapi klo wat sndri lagi puas kan..hehe..nad pun wat sndri..memg berjam2 amik mse..

    ReplyDelete
  13. wah sudah tukar sekarang....terbaik....

    ReplyDelete
  14. lebih kemas dan x berat. hehehe. laju je loading

    ReplyDelete
  15. http://aimi-wardina.blogspot.com/2013/01/2nd-giveaway-by-aimi-wardina.html

    Jom join sini.
    Sure boleh dapat hadiah sebab hadiahnya banyak, mungkin boleh dapat lebih daripada 1 hadiah! Join cepat sebelum terlambat!

    ReplyDelete

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...