Tuesday, January 29, 2013

Ingat lagi vektor wajah saya ni? Jom tengok bagaimana nak buat!

Salam semua.. Erm, petang-petang gini agak slowdown skit mood.. Nak balik rumah setelah penat bekerja! Huhu.. Belek-belek entri kengkawan yang lain, ternampak entri dari Din Graphic. Akhirnya baru saya tahu camne sesebuah vektor (animasi gambar) tu terhasil.. Still ingat lagi vektor gambar saya hasil tangan Din ni? Haa boleh tengok SINI.. Vektor tu adalah gambar saya kat bawah ni..



Nak tahu camne vektor ni dibuat? Boleh terjah ke antri Din Graphic kat SINI. Menggunakan Adobe Ilustrator nampak macam senang. Tapi hakikatnya if saya nak buat, setahun pun belum tentu siap! Hehe.. Almaklumlah tangan tak berapa nak berseni.. If suruh menari boleh ler..^^ So, uols yang suka dan kreatif wat vektor, boleh terjah kat blog Din Graphic ni ok. Antara vektor terbaik wajah saya yang dihasilkan. I loike! Thanks to Din!=)

Gambar sebenar leh tengok SINI.


Cik Misya : Jarang dapat A untuk kelas pendidikan seni.

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Tune Hotel KLIA2 || My Review

Anyone who are always travel usually knows about this hotel especially for those who are travelling using flight. Coincidently I have a offi...