Monday, January 7, 2013

Sebalang coklat untuk saya!!

Salam petang semua. Huhu hari ni walaupun agak kelam kabut uruskan macam-macam perkara but ada rakan sepejabat hadiahkan saya sebalang coklat! Ahakss..

Jenuh nak perhabis nih. Sape-sape nak tu, mehla datang sini. From Beryls.. Sodap tau. Saya makan coklat dia je. Kacang dalam dia saya buang. Hehehe. Almaklumlah gigi besi memang pantang makan benda keras-keras macam kacang. Huhu.

Thanksla hadiahkan i coklat ni. Nasib baik ambil yang ni. Kalau yang dark chocolate tu saya tak makan sebab tak tahan pahit. Cukuplah merasa pahit ubat doktor 2-3 hari ni sebab sakit demam. Ngeeee..

Cik Misya : Orang selalu kata pahit itu ubat, manis itu racun.


10 comments:

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Tune Hotel KLIA2 || My Review

Anyone who are always travel usually knows about this hotel especially for those who are travelling using flight. Coincidently I have a offi...