Wednesday, August 31, 2011

31 Ogos : Ada benda lain yang lebih bermakna daripada sambutan Merdeka ok!

Merdeka! Merdeka! Merdeka! 31 ogos 2011.. Alhamdulillah dah 54 tahun dah negara kita merdeka.. Syukur negara kita dilimpahkan nikmat keamanan dan kesejahteraan hidup rakyatnya. Tapi jangan dilupakan pejuang-pejuang negara kita yang telah berjuang untuk mendapatkan kemerdekaan negara kita 54 tahun yang lepas. Tahun ni juga amat bermakna apabila merdeka disambut serentak dengan Syawal mulia. Hari ni 2 Syawal 1432 Hijrah.. Dah masuk raya kedua dah ye.. huhu..


So, Selamat Menyambut Hari Kemerdekaan kepada seluruh rakyat Malaysia tak kira di mana anda berada. Dan tak dilupakan juga anak-anak merdeka yang menyambut ulangtahun kelahiran pada hari ini. Selamat Hari Lahir buat korang semua. Semoga kita semua bebas daripada jajahan mental dan fizikal dari anasir-anasir yang tidak baik dari dalaman mahupun luaran. InsyaAllah..:)


And... Yang paling best 31 Ogos ni, nak tahu tak apa dia benda lagi special buat aku? huhu.. Actually tarikh 31 Ogos ni sangat bermakna buat aku selain daripada menyambut kemerdekaan tetapi pada 31 Ogos tahun 2011 ni, merupakan hari ulangtahun pertama hubungan aku dan incik abangku, Ahmad Nurhazafi..^_^ Syukur sangat-sangat.. Dah setahun dah hubungan kami and Alhamdulillah sepanjang setahun perkenalan kami, segala dugaan dan cabaran dapat ditangani dengan baik. Kalau selisih faham tu biasalah tapi tak pernah sampai bergaduh teruk-teruk hingga tak bertegur sapa dan sebagainya. Semua masalah dapat diselesaikan dengan cara yang baik. Itu pun sepanjang setahun ni sekali dua je pernah selisih faham. Aku berharap hubungan kami berkekalan selamanya dan dipanjangkan jodoh kami sehingga akhir hayat. Amin.. Doakan kami ek.. I love you so much AJ!!=)

Gambar berangan! hehe.. InsyaAllah ada jodoh, dapatlah bersanding betul-betul..:)

I will love u till the end of my life.. InsyaAllah, we will prepare for the next stage, soon..;) Amin..


Cik Misya : Tengah fikir, nak join ke taknak show tarian Hari Merdeka ni.. Takut tak termampu nak hafal step yang sangat banyak dan susah tu! huhu... 

3 comments:

  1. saya dari http://atozlirik.blogspot.com akan mendoakan kamu berdua sehat sejahtera~ hehehe...

    ReplyDelete
  2. Cantik2 gambar Aimi :)..ok rajin2 posting entri ya..

    ReplyDelete
  3. myobw: thank you...:)
    @CT: Tq sis.. InsyaAllah..:)

    ReplyDelete

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...