Sunday, August 14, 2011

Me in black & red theme @ Taman KLCC

Outing Photography @ Taman KLCC 

Pernah join outing photograhy tak? Em event camni memang photographer suka wat. Sometimes talent (model) pun suka anjurkan. Just keluar beramai-ramai then tangkap-tangkap gambar untuk tambah portfolio masing-masing. Akhir Julai hari tu sempat juga aku join satu outing. Kebetulan ada PIKOM Fair kat Kuala Lumpur Convention Centre (KLCC), aku pun tak melepaskan peluang join outing ni. Anjuran Kaki Outing Photography, dapatlah aku berkenalan ngan beberapa photog such as Redzuan, Md Rosman, Sam & Mnz Karami. Kami berjalan-jalan di sekitar Taman KLCC untuk dapatkan spot terbaik. Alhamdulillah seronok kerjasama ngan dorang. Aku bebas nak wat pose pape. Dorang pun dapat asah skill guna macam-macam background untuk shoot. Yang penting incik abang ku Mr. J setia menemani cayangnya ini sepanjang photoshoot. huhu..

Ini pic candid! Tettt! huhu.
:
:
:
:
Next!
:
:
:
:
:
:



































Perjalanan masih jauh dalam dunia modelling ni. Masih banyak yang perlu diperbaiki. Yang penting kerja keras dan mengekalkan sifat sederhana dalam semua perkara. =) So, mana-mana photographer yang perlukan khidmat talent untuk asah skill dalam photography leh invite saya untuk pape photoshoot job. Tapi bukan photoshoot bukan-bukan a.k.a tak senonoh ye..;) 

p/s: Semua gambar adalah copyright by photographers. Harap maklum.

Cik Misya : Sempat aku sambar laptop baru kat Pikom Fair! hehehe...;)

2 comments:

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...