Sunday, August 28, 2011

Last Minute shopping!! Koleksi Aidilfitri 2011 & Jualan Mega Raya Butik MaMa

Masih ada sehari lebih lagi jualan murah di Butik Mama!! Cepat-cepat ke Butik Mama, Bandar Baru Bangi sekarang! Sebagai wakil (model) Butik Mama, dah menjadi tanggungjawab aku untuk mempromosikan Butik Mama.. Jom, tak rugi punya shopping di Butik Mama.. Mesti puas hati dan berbaloi-baloi...:)


From Butik Mama...
"Salam Alhamdulillah, demand terhadap Jubah Bussaina memang tak disangka - sangka. Semakin ramai menyukai dan meminati Jubah Bussaina moden yang eksklusif dan menawan. Koleksi Aidilfitri telah pun berasa dipasaran sekarang! Koleksi Ibu dan Anak juga menjadi pilihan ramai. Mesti si anak gembira memakai Jubah Bussaina yang sedondon dengan ibunya. Jom dapatkan Koleksi Jubah Bussaina Koleksi AIDILFITRI di Butik MaMa & di semua rangkaian rakan niaga Butik MaMa diseluruh negara termasuk Singapura dan Brunei.

Selain itu Jualan Mega Raya juga kini sedang berlangsung di Butik MaMa HQ di Bandar Baru Bangi. Pelbagai tawaran menarik menanti anda dimana diskaun sehingga 70% untuk semua barang terpilih. Jangan lepaskan peluang mendapatkan Koleksi Butik MaMa yang eksklusif dan terkini dengan harga terendah!

Promosi menjadi RAKAN NIAGA kini dengan hanya RM699 sahaja! Terhad kepada 20 rakan niaga yang pertama sahaja! Keuntungan sehingga 40%. Jika anda berminat boleh terus berkunjung ke Butik MaMa di Seksyen 8 Bandar Baru Bangi atau hubungi SMS 012-3056727 untuk keterangan lanjut.."

So, nak tengok koleksi terbaru Butik Mama boleh klik di SINI

Koleksi ibu dan anak...=)

Jubah Busainna beropol..:)

Jubah Bussaina bertingkat...:>

Hot sales! Selendang Zulaikha vol. 2...

So, apa tunggu lagi jom shopping kat Butik Mama sebelum terlambat. Masih ada masih sehingga esok (Isnin). Selamat Hari Raya Aidilfitri semua..=)



Cik Misya : Rindu nak photoshoot koleksi Butik Mama. hehe...


4 comments:

  1. datang tgk2 jubah kat butik mama...;)

    ReplyDelete
  2. suke beli last minit sebab boleh angkut banyak2 . hehe. :)

    ReplyDelete
  3. lawanya. tp kalau eyfa pakai mst xlawa. huhu

    ReplyDelete
  4. @harrazdani: jom2! hehe..
    @fyzalovato: betul2.. hrga brg dah dkat raya msti akan turun giler punya.:)
    @eyfa: dear, jubah butik mama ni ssuai utk smua golongan tau. sgt ssuai utk hari rya.. tryla bli 1 msti eyfa suka..:)

    ReplyDelete

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...