Sunday, August 28, 2011

Yeay, aku menang lagi! =)

Syukur Alhamdulillah.. Rezeki lagi..!:) Kira hadiah Hari Raya di tahun ini.. SYUKRAN... Sebelum ni kalau korang ingat aku pernah join 1 contest ni.. Bersekali dengan another contest by Afra Makeup Studio.. Tapi contest ni nama nya STYLE UR DRESS by IzwanIzzati Pretty Collection.. Tak ingat?? Ok takpe, leh tengok entrinya di SINI ya. 

Contest ni dah tamat pada 20 Ogos 2011 yang lalu. Thank you so much to all voters and supporters yang tak henti-henti berikan sokongan dalam setiap contest yang aku join. Yang penting korang LIKE kan?? huhu.. So, you want to know the results?? Jeng-jeng-jeng....;)))
:
:
:
:
:
:
:
:
:
Keputusannya adalah..... 
(Drum scroll)
:
:
:
:
:
:
:
:
:
Tak percaya?? Sila refer keputusan penuh di link INI =)
Alhamdulillah terpilih sebagai pemenang..:) Hadiahnya merupakan sesi photoshoot bersama koleksi terbaru IzwanIzzati Pretty Collection, Barangan Istimewa daripada IzwanIzzati Pretty Collection dan Hadiah Misteri... Apakah itu? Wallahualam... Yang penting aku dapat kembangkan bakat aku lagi dalam dunia modelling..:)

Thanks so much to IzwanIzzati Pretty Collection sebab sudi invite saya to join this contest..:) Dan Alhamdulillah hasil undian para penyokong saya terpilih as a winner.. Buat pemenang-pemenang tempat kedua dan seterusnya juga diucapkan tahniah..!=) Pape pun, tanpa pengundi, siapalah saya.. Hahaha statement artis bila terima award! Tak leh blah langsung.. huhu...;p


Cik Misya :  Korang jangan lupa shopping kat IzwanIzzati Pretty Collection nanti tau..!=)

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...