Sunday, August 28, 2011

Nak tahu siapakah Finalis Gadis Warisan by Majalah Warisan Chanteq?

Pencarian Gadis Warisan oleh Warisan Chanteq

Hai semua! Sebelum ni aku ada umumkan keputusan contest ni melalui entri INI. Alhamdulillah aku terpilih sebagai salah seorang daripada 30 orang yang mendapat undian tertinggi. Untuk pusingan seterusnya, adakah aku layak terpilih sebagai finalis? Atau terkandas di peringkat semi-final? Jom tengok video klip ni...


(Cuba forwardkan ke minit 3.00) hehe...

So, amacam? Dah tahu dah siapa finalis nya? Finally, Alhamdulillah aku terpilih sebagai salah seorang finalis Gadis Warisan untuk assignment seterusnya.. Kalau tak percaya boleh refer link Warisan Chanteq di SINI. Pape pun, terima kasih bebanyak buat team Warisan Chanteq yang sudi anjurkan pertandingan bakat seperti ini. Mula-mula aku agak terkejut sebab pada awalnya aku sangka contest ni sekadar nak cari wajah cover girl untuk majalah Warisan Chanteq yang akan dicetak dan dipasarkan tak lama lagi. But masa photoshoot hari tu, kami semua diberi taklimat bahawa kami perlu menyelesaikan beberapa masalah tugasan untuk dipertandingkan semasa majlis pengumuman pemenang nanti. Perghh its so surprise ok! Dah macam rancangan realiti TV Malaysian Next Top Host jek! huhu.. 

Apa tugasan seterusnya? Nantikan kemunculan kami pada Oktober 2011 nanti. Doakan aku dapat buat yang terbaik untuk setiap tugasan yang diberikan tau! Cayang korang semua! Muah!;)


Cik Misya : Nervous siot!! :p 

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...