Tuesday, August 2, 2011

Dance performance at Marriot Hotel, Putrajaya

Salam semua.. Sempat juga aku update blog time-time gini ya... Sahlah tengah kebosanan! huhu.. Takpela, actually dah lama nak tulis pasal entri ni. Dah lama sangat terperam dalam external hard disk aku ni, dah jadi pekasam. huhu.. Nak dijadikan cerita on July 2011 hari tu aku join lah 1 dance performance. As you all know i am one of the Askoputra team member.. Show ni sempena pelancaran komuniti wilayah apa ke benda ntah. huhu.. Dirasmikan oleh Menteri Wilayah dan Pembangunan Luar Bandar (betul ke??;p) iaitu Raja Nong Chik. Sempatlah juga bertentang mata ngan beliau semasa mengiringi VVIP memasuki dewan. Cewah! Tapi aku tak perasan sangat pun sebab aku tak pakai spec mata, agak rabun! Boleh?? Kehkehkeh....;p

Masa mula-mula sampai kat Marriot Putrajaya ni, aku macam teringat-ingat sesuatu. Rupa-rupanya masa aku study dulu aku pernah perform tarian kat sini juga!! Hehehe.. Masa tu dengan group Permaj (Persatuan Mahasiswa Anak Johor). Best gak time 2. Wat tarian zapin. Eh dah-dah, merepek benda lain plak. Balik kepada Askoputra, so, aku pun joinlah show ni. This is second time aku perform with Askoputra. Walaupun just show untuk opening majlis yang sangat simple tapi tetap memberi kenangan wat aku dan ahli-ahli askoputra yang lain. :)

Me with Cikgu Awie, Kak Fa and Jais; tea time before our performance..

4 orang Puteri Askoputra.. huhu...

Inilah group kami! Hidup Askoputra! =)
 
Posing ala-ala model di tangga hotel.. Ngehehehe..;p

Hasil make-up sendiri selama setengah jam sahaja! Pecah rekod aku bersiap untuk show dalam masa yang sangat singkat! Syabas! hehehe..

Dah lama tak tangkap gambar pose gaya gini. huhu..

Smile from me.. Si kecil molek Cik Misya... Ngeee...@_@

Selepas pemergian arwah sepupu aku baru-baru ni, aku berehat sebentar dari join aktiviti Askoputra.. Still perlukan kekuatan untuk mengembalikan semangat yang hilang..:( InsyaAllah after Raya i will be back to Askoputra. Miss all of them a lots!!=)


Cik Misya : Sorry gambar tak berapa banyak dan kurang cantik sebab copy dari Adik Iqbal and Kak Fa. huhu.. Thanks ye...

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...