Thursday, September 8, 2011

SAYA BLOGGER PINK BERLEMAK!!

Huhu.. Kelakar tak tajuk entri aku kali ni? hehe. Memang blog aku berkaler pink.. Lemak ke tak lemak, pandai-pandailah korang rasa.. Kalau tak cukup nanti aku tambah santan lagi. hihi..;))

Actually entri ni aku buat special untuk join bloglist Azzah iaitu sayurlemak.blogspot.com. Memang blognya pun pink berlemak.. hehe.. Pape pun, kalau korang nak join pun boleh juga. Untuk maklumat lanjut cer tengok link beliau di SINI atau klik kat banner bawah ni. So, sesiapa yang mempunyai blog comel berwarna pink, bolehlah join this bloglist.


20 blog terawal yang join telah pun Azzah listkan dalam entri terkini beliau INI. Tarikh akhir nak join adalah pada 21 September 2011. Jomlah! Boleh menambah kenalan dan mengembangkan link blog korang. Secara tak langsung maybe trafik blog korang pun bertambah.. Ok selamat mencuba.=)


Cik Misya : Suka tengok lelaki pakai kemeja atau t-shirt warna light pink tapi maintain kejantanannya. huhu..

6 comments:

  1. pink gitu...jom buat kek untuk sy

    http://merahitujambu.blogspot.com/2011/09/saya-nak-buat-kek-untuk-merahitujambu.html

    ReplyDelete
  2. @merah itu jambu: huhu best2! lama dah tak wat kek ni..;)

    ReplyDelete
  3. http://ninetyonepisodes.blogspot.com/

    jemput datangg :)

    ReplyDelete
  4. aliaa...jgn lpe invite kt kat blog awk tau...hehe

    ReplyDelete

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...