Thursday, September 22, 2011

Lagu ini telah membuatkan aku menangis!!

Akhirnya aku dah jumpa lagu paling sesuai untuk blog aku ni. hehe.. [ye ke?] Em semalam tengah ber you-tube-you-tube, tetiba jumpa lagu kegemaran aku dalam versi berlainan. Bila dengar je, terus menangis hoccaayyy!! huhu.. Sensitip tol!:p 


Baru-baru ni aku ada tulis entri tentang video klip lagu ni.. (SINI) Terus jatuh hati beb! Versi asalnya agak rancak. Memang leh feel sampai nak menari. Tapi kali ni lagu dia dalam versi Orkestra.. OMG sangat menyentuh perasaan............ huhu.. Wa nangis tau... Slow je music dia.. Terbaekkklaaa! huhu.. 


So, hari ni terbuka hati mahu menjadikan lagu ni as my background music for my beloved blog. Aku pun cari-cari benda yang aku perlukan untuk meng embedded kan lagu ni dalam blog aku ni. Kalau korang tak suka lagu ni, takpela.. Tekan je pause ok kat MP3 Player (Halwa Telinga-belah kiri bawah blog).


Eh, lupa plak.. Dah tulis panjang-panjang lupa nak bagitahu lagu apakah ini.. huhu. Tajuknya Fiction... Dinyanyikan oleh Kumpulan K-Pop Beast.. Very nice song forever! huhu.. So, sambil-sambil blogwalking tu, aku bagi sedikit halwa telinga untuk korang semua.. Tapi dalam versi Orkestra... Jangan sampai nangis sudah. Habis basah blog aku nanti. hehe...


Cik Misya : Lagu ni (versi orkestra) adalah lagu slow pertama yang tak buat aku mengantuk.:p

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...