Wednesday, September 28, 2011

Undilah saya untuk tugasan fotografi Finalis Gadis Warisan!!!


Salam semua.. Ingat lagi tentang Pencarian Gadis Warisan oleh Warisan Chanteq?

Boleh refer SINI atau SINI.

Alhamdulillah I am one of the finalist yang bertanding di antara 12 peserta terbaik yang lain. Jadi, next assignment dinilai based on photography, writing dan acting. Perghh..! Sangat mencabar contest kali ni untuk dinobatkan sebagai pemenang. Takpela, saja mencuba untuk tambah pengalaman.

Dalam pusingan akhir ni, salah satu assignment telah dilaksanakan iaitu fotografi. Masa bulan Ramadhan yang lalu, sesi photoshoot telah diadakan di salah sebuah studio di Damansara Damai. Then, gambar pun dah keluar dalam page Warisan Chanteq di facebook. So, apa tunggu lagi? 
Jom undi saya untuk tugasan ni..!!

Kaedahnya?

1st: Like page Warisan Chanteq di SINI
2nd: Like my photo di SINI


50% markah adalah daripada undian anda semua. Jadi sokongan anda sangat-sangat diperlukan dalam menjayakan pencarian ini. I will really appreciate that. Just klik "LIKE" ok! Thanks so much! Muah!=)

Further info boleh rujuk warisanchanteq.com 

Talent : Cik Misya
MUA: Cik Misya
Photog: Warisan Chanteq
Costume : Cik Misya's Mom


Cik Misya : Cantik ke??;p

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...