Thursday, September 8, 2011

Please Help Me! Pertolongan anda amat diperlukan!!

Hello guys..! Seriously, aku tersangat-sangat memerlukan bantuan korang semua wahai blogger dan juga blogwalker yang disayangi!! Sempena Hari Raya ni sepatutnya aku minta duit raya tapi takpela, aku minta gantikan dengan benda lain yang senang je korang nak bagi kat aku. hehehe.. Apa dia tu? Jeng-jeng-jeng...;))

Ala, malas lah mahu berkias panjang-panjang. Straight to the point. Aku JOIN CONTEST! Jadi pertolongan korang semua amat diperlukan dalam memastikan aku terpilih as one of the winner. InsyaAllah..:) Contest apa ni? Haa.. Korang nak join pun boleh tapi sebelum tu undi aku dulu tau. Hehe.. Cer tengok contest apa ni..

Pencarian Duta KrulMATRIC 2011






Menarik kan? For more details, boleh juga refer link INI. Pada girls-girls yang minat nak join jomlah. Tapi korang jangan lupa, TOLONG UNDI SAYA ok! huhu.. Sokongan korang semua amatlah dihargai.. Camne nak undi? Senang je....! (Makesure korang ada akaun facebook tau)

2) Korang klik LIKE gambar Cik Adik Comel bernama Aimi Syahirah macam gambar bawah ni...;)

Dah like gambar aku ni? Thank you so much! InsyaAllah ada rezeki, dapatlah jadi pemenang. Tapi camne nak menang tanpa sokongan anda semua right? So, ajak kawan-kawan , saudara-mara, girlfriend or boyfriend klik ramai-ramai kat gambar saya ni ek. Terima kasih bebanyak! Muah!=)


Cik Misya : Thanks also to penganjur yang sudi invite saya to join this contest.http://www.facebook.com/photo.php?fbid=10150299990919293&set=a.10150298806789293.361216.357486004292&type=1&ref=nf

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...