Monday, December 30, 2013

Terlupa saya sponsorship GA blogger Nisha!! Perhatian untuk pemenang Elmarino Blanc!

Salam semua.. Akibat kesibukan melampau sampai saya terlupa bahawasanya saya adalah sponsor kepada satu giveaway anjuran blogger Nisha! MasyaAllah.. Itu pun saya ingat sebab GA tu dah tamat dan pemenang GA tu PM saya di page Misya D'Elkenian. Kelakar betul rasa.. Ampunkan daku Nisha.. ^^


GA tu diberi nama  "Back To Holiday Giveaway" | Nisha. Huhu sedar tak sedar dah tamat GA tu rupanya! Memang blogger Nisha ada tanya saya leh sponsor ke tak, terus saya kata ok. Huhu tapi apa-apa pun saya bukan jenis tak bertanggungjawab. Pemenang segmen tu bakal menerima hadiah 1 peket minuman kolagen Elmarino Blanc yang sangat best! 


 Ada 3 orang pemenang yang bakal menerima 1 sachet Elmarino Blanc setiap sorang. Harga asal sepeket EMB ni RM12.00 tau! Khasiat nya boleh tengok SINI. Untung siapa yang menang hadiah ni!=) Tahniah kepada :



So, kepada para pemenang GA ni boleh PM saya di SINI ya. Sertakan details anda seperti nama, alamat dan nombor telefon anda. Kepada Nisha, TQ so much sebab sudi invite saya jadi sponsor!=)



Misya : Jangan lupa daratan.

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...