Wednesday, December 18, 2013

BONGKAR!! Air anda minum adalah AIR SAKIT!!

Salam. Adakah anda peminum air yang tegar? Huhu sah-sah lah kita sebagai manusia sangat-sangat memerlukan air. 80% tubuh kita mengandungi air. Menunjukkan air sangat-sangat penting dalam hidup kita. So, apa yang saya nak kongsikan di sini, adakah anda rasa air yang anda minum tu benar-benar bersih dan selamat? Mostly akan cakap, yes saya memang minum air yang bersih. Siap pasang water filter mahal-mahal kat rumah. Tapi adakah ia benar-benar bersih dan selamat?



Tahukah anda, air yang anda minum tu memang nampak bersih dan jernih. Tapi kandungannya tu, sejauh mana ia bersih dan selamat? Jeng-jeng-jeng... Saya akan bongkarkan kandungan sebenar air yang anda minum tu! Jom kita test air kita!






MasyaAllah... Akhirnya terbongkar rahsia air minuman yang anda katakan jernih itu!! Inilah yang dikatakan AIR SAKIT! Nampak jernih dan selamat diminum, sekali test terus keluar segala keladak-keladak yang tersembunyi disebalik kejernihan itu. Tiada beza pun air paip dengan air minuman anda walaupun telah ditapis! Anda rasa penapis anda betul-betul efisen ke? Cer tengok apa penapis anda lakukan?


Tapis atau tak tapis sama sahaja! Kalau yang takde penapis, lagi lah haru sebab hari-hari dok minum air sakit! Macam mana anda nak sihat dan bebas daripada penyakit? Walaupun anda memakan suplemen atau ubat termahal di dunia sekalipun tapi still guna air sakit, ianya tak berbaloi...

Ada orang amalkan minum air mineral mahupun air alkali dan sebagainya. Tapi adakah kita benar-benar perlukan mineral di dalam air??


Lor.... Tak perlu rupanya.. Huhu... Selama ni kita rasa air mineral penting untuk kesihatan. Atau lebih tepat air sakit. Now, kita boleh ubah mentaliti ini. Jom dapatkan air yang bukan sahaja bersih dan selamat malah air yang SIHAT. Air apa yang sihat?



Alhamdulillah satu teknologi untuk merawat air di rumah kita telah dibangunkan oleh beberapa pakar air. Kalau kita sakit, jumpa doktor. Kalau kita perlukan ubat, kita jumpa ahli farmasi. Tapi kalau air kita sakit? Nak jumpa siapa? Mestilah jumpa doktor air! Siapa doktor air tu?

Salah seorang daripada 6 orang pakar air dunia iaitu Michael Long. Kini bekerja di Elken dan membangunkan sistem Osmosis Songsang (RO) untuk keperluan rumah kita. Tahukah anda, company luar sana tidak mempunyai pakar sendiri. Hanya bergantung dengan selebriti atau orang-orang terkenal untuk bercakap tentang sistem penapis air mereka. Hakikatnya, mereka BUKAN PAKAR AIR! So, berhati-hatilah apabila membeli sebarang penapis air. Dan kini, pakar air dunia iaitu Michael Long berada di Elken untuk menyedarkan kita tentang kepentingan air sihat.






Jadi, bagaimana mahu mendapatkan sistem rawatan air ini untuk kesihatan keluarga anda? Boleh hubungi saya untuk dapatkan maklumat lanjut. SMS/Call/Whatsapp 016-9561764.


Ubah sekarang!!! Jom dapatkan sistem air RO Biopure K-Series untuk rumah dan pejabat anda sekarang!! 2 juta pengguna telah memasang Biopure untuk kesihatan diri dan keluarga! Anda bila lagi?


Misya : Termuntah first time tengok demo air sakit di rumah sendiri!








4 comments:

  1. @Farah Arina Takut sahaja tanpa bertindak, air sakit tetap masuk dalam badan awak Farah..:)

    ReplyDelete
  2. @Adam Faiz Dah tahu, jom bertindak! Dapatkan biopure untuk rumah awak sekarang!=)

    ReplyDelete

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...