Monday, December 2, 2013

Kelas facial percuma! Miliki home spa anda sendiri!!

Salam.. Haa ada sesiapa berminat nak mempunyai home spa sendiri? Tapi tiada modal? Dan tiada pengalaman dan ilmu untuk buka home spa? Jangan risau, dengan skim INI, uols boleh capai impian tersebut secara percuma*!!! Melalui skim ni dah ramai orang yang berjaya memiliki home spa sendiri dan mengusahakan perniagaan sendiri. Yang paling best, uols akan diajar camne nak wat facial secara percuma! Wah bestnya...! Kalau di luar, harga kelas untuk spa memakan ribuan RM! 




Haa best tak?? Diajar camne nak wat facial di wajah sendiri dan kawan-kawan yang lain. Tak join skim pun takpe tapi tetap boleh datang belajar dengan harga tiket RM8.00 sahaja!!! 

Sesi taklimat sebelum acara facial dimulakan. 

Excited memasing! Kelas facial free tuh.. Rugi siapa yang taknak cuba. Kalau nak gi spa, beratus-ratus lagi nak kena bayar..

Hahaha... Hilang keayuan memasing! Tapi seronok sebab belajar cara cuci muka dengan betul. Yela, before nak tenyeh muka orang lain, muka sendiri perlu ambil tahu dulu kan..

Gosok jangan tak gosok!

Jangan kata perempuan, lelaki pun ada! Cayalah!!



Lan.. Salah seorang peserta bengkel home spa yang sungguh teruja wat facial. Seumur hidup tak pernah buat!



Lagi seorang jejaka Malaya pun nak try wat facial di wajah sendiri. Bukan senang nak dapat peluang camni!

Kak Zai... Suri rumah yang sungguh teruja menyertai skim home spa ini.

Bella seorang student dari jauh iaitu Klang sanggup datang untuk sama-sama menuntut ilmu. Tegang-megang wajahnya selepas di facial kan. Serius tak rugi punyerr..

Salah seorang facilitator yang membantu semasa sesi facial dijalankan. Syok wooo!

Ahha.. Inilah saya! Hihi... Nak interprem juga tuh! 

Selepas kelas, semuanya teruja mahu memiliki home spa sendiri! Mereka sudah, anda bila lagi? 

Tempoh 2 bulan pertama percuma, anda akan diberikan produk yang sangat hebat, latihan dan kursus diberi secara berterusan. Mampu menjana pendapatan 5 angka sebulan!!

Golongan Kurang Upaya (OKU) Madihah baju kuning dan suaminya terus invest modal cash untuk skim home spa ini!! Perghh OKU pun bersemangat mahu upgrade kehidupan. Anda yang cukup sifat, masih mengharap makan gaji tak mahu berusaha untuk kehidupan yang lebih selesa. 

Jom pm/wasapp saya untuk info lanjut tentang skim home spa ini di 0169561764.

Kelas facial terkini akan diadakan pada 7 Disember 2013 (Sabtu) jam 2.00 hingga 4.00 petang bertempat di Elysyle Training Centre, Jalan Klang Lama, Kuala Lumpur. 



Misya : Wajah sentiasa awet muda walaupun hampir nak masuk 3 series. 





No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...