Wednesday, December 18, 2013

Live catwalk show - DX Lingerie kembali lagi!

Salam semua!! Siapa pernah terlepas peluang melihat dari dekat secara live model-model menggayakan DX Lingerie from Elken, haaa persembahan ini akan kembali lagi!! Untuk kali terakhir di tahun 2013!! Siapa tak datang sangat-sangat rugi! Bukan 'tiger show' ya! Tapi sebuah event perkongsian ilmu pemilihan dan pemakaian baju dalam yang betul dan tepat untuk para wanita di luar sana.. 




Anda mahu saksikan mereka? Jom booking tiket anda sekarang untuk DX Career Forum yang akan berlangsung pada hari Sabtu ini (21 Disember 2013) jam 12.00 tengahari di Crown Hall, Jalan Klang Lama, Kuala Lumpur! Tiket RM8 sahaja!! Percuma Elmarino Blanc okeys!!


Siapa tak datang memang sangat-sangat rugi sebab macam-macam aktiviti dan perkongsian menarik bakal anda saksikan! Kenapa, kenapa, kenapa anda kena datang?


Setiap event anjuran Elken tidak pernah mengecewakan malah menarik ribuan orang untuk datang. Selain melihat persembahan live catwalk DX, anda dapat bertemu dan melihat sendiri jutawan-jutawan Elken berkongsi kejayaan mereka menjana pendapatan 5-6 angka sebulan dengan DX Lingerie!! RM8 yang anda laburkan untuk event ni, mahu tak jadikan ia RM80000 income anda setiap bulan??? Perghhh sudah pasti boleh! Nak tahu macam mana? Kena lah datang! 



Boleh buat pembelian tiket sekarang! Call/SMS/Whatsapp 016-9561764..


Melalui event ni juga kita diajar bagaimana melihat perbandingan DX dengan jenama-jenama pakaian dalam yang lain secara lebih tepat dan jelas. So, lepas ni, takde lah anda beli baju dalam yang salah lagi seperti INI.



Misya : Tak jumpa lagi baju dalam yang boleh alter if rosak/longgar seperti DX.

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...