Thursday, December 26, 2013

1st Modelling Photoshoot after married with Dlia Jane Bridal Collection

Salam semua.. Erm rasa dah berkurun saya tak update tentang aktiviti modelling saya dalam blog rite? Huhu actually memang saya dah kurang mengambil job modelling kerana menghormati husband saya yang tak mahu saya berposing-posing depan kamera selain my hubby. Hehe.. Tapi this one rezeki kami dapat offer shoot untuk baju pengantin. Owner butik memang mencari pasangan yang halal untuk shoot koleksi busana pengantin terbaru mereka. Jom view hasil photoshoot saya dan my hubby untuk Dlia Jane Bridal Collection!!

Model : Misya & Japster
Make-Up Artist : Kak Dila
Wardrobe & Photog : Dlia Jane Bridal Collection 

Light purple...

Pengantin baru gitew....


 Next light orange..

Perincian manik dan labuci yang menghiasi setiap koleksi Dlia Jane Bridal ni mengagumkan saya sebab sangat kemas tetapi sarat..

Dah kahwin takpe gambo peluk-peluk. Ahakss..


I'm married! Ngeee...


Next.. Gold Krim..
Bertingkat-tingkat kainnya... Sangat berat okeys.. Huhu.. 




Last one.. Turqoise Pink.. 
Sangat sweet baju ni. Design peplum then ada hiasan ribbon.. 

Abaikan tudung hitam tu sebab masa ni lupa nak bawa tudung pelbagai warna untuk dipadankan, Main rembat je tudung yang ada. Ngehehe..

Meriah kan baju ni? Sesuai dibuat sanding... 




So, kalau anda berminat nak sewa koleksi-koleksi baju pengantin yang cantik-cantik ni boleh terus ke SINI



Misya : Posing depan husband hari-hari lebih afdal. Hehe.

1 comment:

  1. cntik bju biru turqoise tu..penin ni nak cari baju kawin..hee

    ReplyDelete

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...