Tuesday, December 17, 2013

DX Lingerie Elken muncul dalam blog Ben Ashaari!!!

Salam semua. Erm siapa tak kenal dengan blogger famous amos Ben Ashaari rite? Seluruh Malaysia amat mengenali beliau. Saya dah lama follow Abg Ben ni then selalulah lihat apa yang dilakukan dengan blog beliau. Then lama-lama tertarik dengan jumlah pembaca blog beliau, maka saya dengan rasminya memohon bantuan iklan produk DX Lingerie dari Elken di dalam blog beliau. 


Jadi hari ni, entry tentang DX Lingerie telah muncul di dalam blog Ben Ashaari! Hoyeahhh!! Nak tengok entry tersebut? Boleh ke SINI atau klik print screen kat bawah ni..



Pewiiitt... hehe.. Apa-apa pun thank you so much kat Abg Ben kerana beri peluang kat para usahawan seperti saya mengiklankan produk-produk kami di dalam blog beliau yang sudah semestinya dikunjungi ribuan blogger. Hope, usaha saya ini membuahkan hasil di samping menyebarkan ilmu pemilihan dan pemakaian pakaian dalam yang tepat dan selamat especially bagi wanita. Daripada kita membazir membeli pakaian dalam murah-murah dan merosakkan badan kita, better invest sekali terus leh pakai seumur hidup! Dijamin puas hati!=)



Misya : Pakaian dalam ibarat nyawa wanita. Tak sayang nyawa, rosak binasalah diri.


1 comment:

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...