Wednesday, December 4, 2013

Atasi masalah jerawat dengan Elmarino Blanc!

Salam.. Masalah jerawat yang melampau? Sampai nak jumpa orang pun segan? Dah try macam-macam produk makan dan pakai tapi langsung tak berhasil? Haaa anda tahu tak betapa pentingnya sebenanrnya education dalam memilih produk kulit anda? Sebab tu anda beli macam-macam produk tak jadi apa-apa. Yang paling tak best, bukan makin ok tapi makin teruk sampai boleh dikategorikan sebagai kanser kulit! MasyaAllah... Dats why saya sendiri yang memang pentingkan kecantikan dari dalam memilih Elmarino Blanc (EMB)- sejenis collagen drink yang sangat superb! Saya sendiri mengamalkannya selama 3 hari sudah nampak kesan sampai orang tegur kulit saya makin cantik. Alhamdulillah... Tak percaya EMB boleh membantu selesaikan masalah kulit anda? Jom tengok testimoni terkini!

Kalau tengok kulit cik akak ni mesti kita rasa alamak hai kesiannya.. Apetah lagi tuan punya badan mesti sangat stress fikir masalah jerawatnya yang sangat serius!

Alhamdulillah hasil mengamalkan Elmarino Blanc, cer lihat, jerawat batu di sekitar wajahnya terus mengecut dan mengecil! Perghhhh.... InsyaAllah one day pasti hilang jerawat tu semua. Hanya minum Elmarino!=)



Sometimes kulit kita rosak disebabkan usus kita kotor. Berdaki, berlapis-lapis sampah ada kat usus tu. Dats y kotoran kat usus masuk dalam badan dan terserlah di kulit badan dan wajah. So, gadis atas ni amalkan Elmarino dan dalam masa yang sama ambil Lactos-S untuk mencuci usus. Sangat ketara kan perubahan dia alami? :)


Jangan kata wanita, lelaki pun sangat teruja untuk mencuba Elmarino. Lihat before and after. Tona lebih cerah dari sebelumnya.. 
Lagi sorang testimoni.. Gambar sebelum di sebelah kanan, gambar selepas di sebelah kiri. Jerawat mengecut dan kulit makin cerah.

Lagi dan lagi! Hanya minum Elmarino Blanc sahaja!!!

Masalah jerawat memang sukar dirawat dari luar. Sebab tu memerlukan rawatan dari dalam. Bersihkan dulu bahagian dalam badan kemudian baru terserlah di luarnya.




Tengok adik ni masih muda. Akibat jerawat, beliau kelihatan lebih tua dari usia. After guna EMB, fuh terus jadi macam budak sekolah! Cayalah dik!!

Lagi bukti kehebatan Elmarino Blanc, boleh klik SINI, SINI, SINI atau SINI. Atau terus hubungi saya seperti berikut untuk dapatkan sample..:)



Misya : Tak percaya produk kolagen lain.


5 comments:

  1. wah produk menarik ni !

    ReplyDelete
  2. Done follow dari segmen http://syiralokman.blogspot.com/2013/11/segmen-i-will-follow-you-by-syira-lokman.html . Jum singgah sini http://nurulainzahir94.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. hebat nyer produk ni..

    ReplyDelete
  4. @Kathy R'bain Memang sgt hebat sis.. Ramai giler dah amalkannya!:)

    ReplyDelete

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...