Monday, December 2, 2013

Sangat mengagumi bakal jutawan Beby Maembong! [CBP Elken]

Salam semua.. Anda semua tahu kan saya sekarang menjalankan satu bisnes yang sangat luar biasa syoknya iaitu CBP (Crown Business Plan). Mungkin kalau pernah dengar nama Elken, their superb marketing plan adalah CBP. Siapa buat CBP betul-betul, dalam masa sebulan boleh dapat income RM3000 - RM30000 sebulan! Ramai dah berjaya lakukannya. Bukti di SINI

Salah seorang yang telah berjaya adalah seorang wanita muda yang baru sahaja berusia 24 tahun, merupakan seorang suri rumah dan digelar Beby! Huhu.. Siapakah dia ni? Dalam ramai-ramai bakal jutawan di Elken, salah seorang yang saya suka nak jadikan sebagai inspirasi adalah Beby. She's very young tapi sudah mampu memakai kereta mewah Nissan GTR Skyline hasil titik peluhnya sendiri!!! Kalau anda di usia 24 tahun, apa yang anda sudah miliki sekarang? Ada yang still menganggur, masih minta duit belanja dari orang tua rite? But not Beby! Pelajaran biasa-biasa, suri rumah, memiliki seorang cahaya mata, tidak menghalang Beby untuk berjaya dalam hidup.

Inilah Beby.. Atau nama sebenarnya Cik Wan Cik Nurulaini. (Fuh panjangnya nama!) Kenapa ada Maembong? Sebab Beby ni adik beradik dengan pelakon fofuler Emma Maembong! Juga adik-beradik dengan jutawan ke 92 Elken iaitu Kak Coddy..

Kakak kepada Beby bersama husband nya Abang Mael.. Sudah bergelar jutawan setelah 2 tahun melakukan CBP sehingga menutup 3 perniagaan mereka.

Bagaimana Beby memulakan bisnes ini? Haaa dengan hanya menjadikan diri sendiri sebagai testimoni sahaja, bulan pertama income beliau mencecah RM30000!!! Bayangkan daripada berat badan 76 kg (selepas bersalin) turun kepada 47kg! Yang paling penting body shape Beby persis anak dara! Kalau dia lalu kat sebelah mesti orang ingat dia belum kahwin ala-ala student je. Huhu..

Magical of DX Lingerie!! Pada asalnya Beby langsung tak berminat nak buat bisnes ni sebab baginya biz ni hanya untuk makcik-makcik! Tak sesuai untuk dirinya yang masih muda. Tapi selepas kahwin, bentuk badan semakin kurang menarik plus terbakar dengan income kakaknya saban hari meningkat, terus Beby mencuba bisnes hebat ini. Hanya jadi testimoni diri sendiri terus Beby meraih pendapatan luar biasa!

Rupanya biz ni sangat senang! Hanya cantikkan diri sendiri sahaja! Tak perlu modal yang tinggi pun! 


Beby merupakan salah seorang pemecah rekod income RM30000 bulan pertama melakukan CBP!! Masa ni usianya baru 23 tahun.

Sharing is caring... Beby kini selalu dijemput memberi perkongsian dan tips bagaimana mahu berjaya dengan CBP. Usia bukan penghalang. Yang penting mahu dan sudi belajar. RAJIN RAJIN RAJIN!

Menjadi panel forum di Mega DX Career Forum, Stadium Putra Bukit Jalil.


Saya sendiri banyak mengambil tips dan panduan daripada Beby untuk terus berjaya dalam biz CBP ini. Beliau masih muda sudah berjaya dalam hidup. Miliki segala-galanya atas kerajinan beliau walaupun pelbagai dugaan datang termasuk tidak mendapat sokongan daripada suami. Tapi beliau teruskan perjuangan dan Alhamdulillah berkat kesabaran Beby meraih kejayaan demi kejayaan. Anda pula bagaimana? Masih mahu melihat saja? Beby umur 24 tahun sudah mencapai impiannya, anda yang mungkin sudah berusia 42 tahun, masih berfikir-fikir nak buat CBP ke taknak, betul tak??;)

Bersama-sama bakal jutawan jejaka DX Malaya, Fiezan... Beby merupakan champion jualan DX tertinggi di Malaysia!! Setiap bulan beratus-ratus set DX terjual dan beratus-ratu orang mahu join biz CBP di bawah empayar Beby. Ya Allah hebatnya minah ni!!! huhu.. 



Salah satu hadiah untuk diri sendiri sebuah beg jenama LV original bernilai ribuan RM! Perghh terbakor den! Ahaks...

Anda mahu tak income 5-6 angka setiap bulan? Memang duit bukan segala-galanya di dunia ini tetapi sekarang segala-galanya memerlukan duit. Mungkin ada yang memang sudah hidup berada sekarang ni TAPI adakah keberadaan anda itu dapat diduplikasikan kepada insan-insan yang anda sayangi? 


Saya memang sangat kagum dengan semangat, kerajinan dan keghairahan Beby mengejar kejayaan dengan CBP. Bila jumpa depan-depan nampak macam serius je Beby ni. Tapi sangat tak lokek berkongsi ilmu. Memang takkan mungkin sesiapa boleh menjadi sebiji macam Beby tapi dari segi positifnya why not kita ambil cara beby untuk berjaya. Nak berjaya, kena lah ikut cara orang berjaya!!



Me with Beby during DCM Meeting at Palace of Golden Horses..

Terasa saya ni lagi kecik daripada Beby. Ahakss..!!!


Apa-apa pun saya doakan Beby terus berjaya dalam bisnes ini. InsyaAllah akan terus jadikan anda inspirasi untuk saya. Doakan kejayaan saya juga ya Beby! 

Mahu join bisnes yang sangat hebat ini? Klik SINI.

Misya : Masih banyak perlu dipelajari.


4 comments:

  1. @Delimasari Jom sis kita sama-sama berjaya!!!:)

    ReplyDelete
  2. apa lagi jom meletop kan cbp plus.. sv5... hidup sihat badan cantik . poket penuh .. cayok² .. jutawan gen y elite

    ReplyDelete
  3. LUAR BIASAKKK!!!
    KITE JUMPE DI PUNCAK KEJAYAAN...

    ReplyDelete

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...