Saturday, August 18, 2012

Ucapan tulus ikhlas dari saya untuk anda semua.. Salam Aidilfitri..

Salam semua.. Tinggal beberapa jam lagi kita akan menyambut hari kemenangan semua umat Islam di dunia iaitu sambutan Aidilfitri setelah sebulan kita menahan lapar dan dahaga di bulan Ramadhan.. Di kesempatan ini, saya sekeluarga mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri 1433h.. Maaf Zahir dan Batin jika ada perbuatan dan perkataan kami yang menyinggung anda.. Saya secara individu juga memohon maaf buat rakan-rakan blogger sekiranya ada perkataan saya yang tanpa sedar mengguris hati anda sama ada secara langsung atau tidak langsung. Ucapan terima kasih juga buat semua follower yang sudi menjengah blog saya yang tak seberapa ini.. Harap anda setia membaca setiap entri yang dikarang dalam blog ini. Tulus ikhlas dari saya Aimi Syahirah Shokarny.. ^_^


Mana-mana yang pulang ke kampung tu secara memandu, berhati-hatilah di jalanraya k. Kereta sangat banyak dan sesak. Bersabarlah dan semoga selamat sampai ke destinasi yang dituju. Selamat Hari Raya!!


Cik Misya : Masih dapat duit raya lagi ke tak? 

1 comment:

  1. lama tak berkunjung ke sini.
    salam lebaran.......
    maaf zahir dan batin jika ada apa2 salah silap.

    ReplyDelete

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...