Friday, August 24, 2012

Jom usha header baru saya!

Salam semua.. Tengah watpe tu? Still bercuti lagi ya? Bosan tak? huhu mana yang gi beraya tu bestla. Saya dah start masuk office. Now tengah relax-relax sat. Takde mood nak kerja sebenarnya. Masih mood beraya la katakan. Sambil-sambil kebosanan ni saya pun mengulit jari-jemari mereka cipta design terbaru header blog saya yang comel lote ni.. huhu..


Masih maintain using the same colour theme which is PINK! huhu. Wanna try warna lain but tak masuk dengan jiwa dan ragaku ini. Maklumlah budak comel lote like me ni tengah berbunga-bunga di hati. Ecececeh...-_^ Tengoklah gambar yang saya guna pun diambil dari album E-Day saya. Ala-ala putri kayangan tak? [Whatever!]

So, hopefully header ni sesuai lah ngan blog saya yang caca-marba ala-ala rojak pasembor nih. Kalau memenuhi selera anda, Alhamdulillah. Kalau tak, sila lah bertukar ke channel lain. Macam Astro, macam-macam ada! haha..


Ni header lama.. Gambar background je yang lain. Tulisan dan perkataan still remain. Jatuh cinta ngan tulisan ni sebab nampak cam eksklusif tahap VVIP kononnya. hehe. Tu pasai cek tak mau tukaq tulisan ni. Hangpa suma faham kan? ngee... Okla, saya nak sambung kerja. Papai!


Cik Misya : Awat loghat orang Utara lagu nih?? [Bakal mak mentua orang Penang]

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...