Monday, August 6, 2012

Baru dapat berblogging guna Tablet!

Salam semua.. Yeay.. Alhamdulillah akhirnya saya dapat berblogging menggunakan tablet kesayangan saya ni!! Huhu. Saya download satu application melalui Google Play then dapatlah saya menulis entri terkini melalui tablet saya.
Selalunya saya terpaksa tunggu online guna pc barulah dapat update entry. Yang check email dan komen2 dalam blog pun admin saya. Huhu. Agaknya saya ni dah ketinggalan kot sebab baru tahu boleh berblogging melalui android!! Wakaka..
So far saya hanya menulis dan selebihnya admin yang uruskan. Alhamdulillah semakin mudah tugas saya. Dapatlah saya update sesuatu dengan lebih cepat. Pape tindakan pun lebih terkawal.
Oklah apa ntah saya merepek ni. Huhu. Nak ready for buka puasa hari ni. Selamat berbuka ya kawan-kawan!:-)

Cik Misya : Dah lama tak merepek.

2 comments:

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...