Sunday, August 5, 2012

Album & video pertunangan saya dah siap!

Salam semua.. Yeay, syukur Alhamdulillah album dan juga video montaj majlis pertunangan saya sudah siap! Sungguh tak sangka tak sampai sebulan semua dah siap! Sangat cepat okay! Kualiti kerja dan hasil pun sangat superb. First time dapat kerjasama dengan beliau hasil bantuan sahabat iaitu Liyana Yusoff sangat best! Good job to my photog Shahril Abidin Azizi! Apa yang saya harapkan menjadi kenyataan.:)



So, insyaAllah nanti saya share dengan anda gambar dan juga video pertunangan tersebut. Cuma atas permintaan incik tunang saya, dia tak benarkan saya share gambar dia. hikhik kelakar pun ada. Sebab dia kata dia nampak berisi dalam gambar tu. hihihi. Orang bahagia la katakan...;) Takpe, yang penting majlis berjalan lancar dan kata sepakat kedua belah pihak telah dicapai. Love u darl, Zafi..!=)



Cik Misya : Dah macam artis. [konon nyerrr]

1 comment:

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...