Wednesday, August 29, 2012

PENCARIAN 222 BLOGGER BERTUAH OLEH NORZI BEAUTILICIOUS HOUSE

Salam.. Dalam pada-pada tak sihat ni, saya ternampak entri kengkawan blogger lain yang join satu segmen anjuran Norzi Beautilicious House. Dah lama saya tak join segmen-segmen gini. Saja lah mahu try. Peluang untuk terpilih pun besar sebab 222 blogger akan dipilih! (Berangan sat) Banyak tuh.. Pandailah kan saya wat telahan. Yang terpilih hanya beberapa orang sahaja dan layak menerima hadiah istimewa dari penganjur.:) Mesti juling dan berpinar bebola mata penganjur nak baca dan pilih one-by-one. Jangan demam macam saya sudahla. Haha.. Jangan mara ye..;)


Sama juga macam contest yang saya anjurkan, tarikh tamat pencarian blogger bertuah ni pada 31 Ogos 2012. Ada hadiah menarik menanti tau!;) Kot-kot anniversary/peristiwa hidup korang ada kaitan dengan angka 2 juga, mana tahu ada tuah di sebalik nombor tu. Jangan main nombor ekor sudey... Haram ok!;)

Untuk pihak penganjur, kot-kot memerlukan khidmat model untuk menggayakan produk anda yang cantik-cantik tu, feel free to contact me ya! [interframe sat!] Tak terpilih dalam kategori blogger bertuah tu takpela, dapat jadi model pun dah ok. Wah! [Perasan!] Mesti kena reject awal-awal kalau ada casting. hehe..

Yang nak join tu bolehlah klik banner kat atas tu atau tekan SINI untuk direct terus ke entri tuan tanah pencarian ini. Selamat mencuba..


Cik Misya : 999

3 comments:



  1. Salam perkenalan aimi..ini kakzi dari Norzi Beautilicious House.. terima kasih atas entri, commnet,offer (insyaallah kalau ada keperluan kakzi contact ya utk casting)hehe..ya,, memang akan visit satu2 tengok entri ..harapan kakzi dapat lam dalam pencarian 222 tu... cuma mengabadikan.. bukan no ekor hihihi.. insyaAllah ..tunggu keputusan penuh ya pada 1 september 2012 ya..semua senarai nama blog akan di war-warkan di BLOG NORZI BEAUTILICIOUS HOUSE dan FB page NORZI BEAUTILICIOUS HOUSE.

    ReplyDelete
  2. ok lupa nak maklum, kakzi dah follow, kalau tak keberatan, boleh follow semula.. salam sayang :)

    ReplyDelete

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...