Friday, August 17, 2012

Photoshoot: Gadis Berbaju Kurung sempena Aidilfitri

Salam semua.. Aidilfitri semakin menghampiri.. Ramadhan semakin meninggalkan kita. Sedih rasa.. Hopefully kita akan berjumpa di Ramadhan akan datang, InsyaAllah. So sempena Raya ni saya update dengan anda portfolio saya yang terbaru. Kebetulan dapat sponsor wardrobe daripada Butik Online Zayed Aisy, maka saya anjurkan satu event photoshoot bertemakan Gadis Berbaju Kurung. Sepadan dengan Aidilfitiri yang bakal tiba ni, so sesiapa yang masih tercari-cari baju raya last-last minute ni bolehlah jenguk-jenguk page Zayed Aisy ya! :)

Talent : Aimi Syahirah, Zuraida, Ieqynn Extrada
MUA  : Ct Norazzuaa Sedik, Putri Cherry, Adnin Adnan
Wardrobe : Zayed Aisy 
Photog : Various
Location : Monumen Putrajaya






With Zuraida..







Its time for candid! ;)

Macam nak gi beraya pun ada! hehe..

With my beloved cousin, Ieqynn.. 


Kalau berminat nak beli baju kurung yang saya pakai tu, bolehlah tinggalkan komen di bawah ya. Diskaun 50% semepena Aidilfitri!! Edisi Terhad!



Cik Misya : Suka kaler pink.




No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...