Tuesday, August 14, 2012

Fashion show Aidilfitri by Matahati Fashionista

Salam semua.. Tinggal beberapa hari lagi nak sambut Aidilfitri. Uols dah ada baju raya belum? Haa kalau takde lagi jom cepat-cepat serbu Butik Matahati Fashionista yang terletak di Gombak sekarang! Baru-baru ni saya dijemput untuk sertai fashion show busana Aidilfitri oleh butik ini di Plaza Amcorp Mall, Petaling Jaya. 2 pasang baju saya gayakan. Kalau berkenan di hati, apa lagi? Jom ke Matahati Fashionista sekarang!

Baju pertama.. 




Baju kedua..

Thanks to Kak Azie yang sudi invite saya. Terharu sebab model top seperti beliau ingat juga kat saya yang still newbie ni. Hope dapat kolaborasi lagi nanti!=)


Cik Misya : Takde mood nak shopping baju raya.

2 comments:

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...