Friday, August 24, 2012

Rekabentuk tangga yang unik dan pelik!

Selamat petang dan salam sejahtera. [formal ler plak] Petang ni saya nak share beberapa keping gambar rekabentuk tangga yang pelik tetapi benar! huhu. Tangga? Dengar macam biasa je tapi actually dalam dunia penuh cabaran ni, ada bermacam design tangga yang direka oleh pencinta architecture yang unik dan pelik. Sampai yang buat kita seram nak pijak anak tangga pun ada. Gayat beb! huhu.. Jom zoooom!















Amacam, ada bran?;) Kot-kot anda tercari-cari design tangga yang menarik, unik dan pelik-pelik untuk rumah anda, bolehlah try salah satu rekabentuk di atas. Jangan lupa jemput saya datang rumah anda ok!;)


Sumber : Jelajah Unik



Cik Misya : Belum berumah tangga.

1 comment:

  1. wow..! kreatif betul tangga2 tu..!

    singgah n follow sekali..=D

    ReplyDelete

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...