Thursday, January 27, 2011

Yeay!! Aku menaNg cOnteST!! |o|

Alhamdulillah... Aku menang!! Yeayy!! hehe.. Menang apa pulak ni? Contest ke? Yes! Contest! Tapi bukan yang pencarian model tapi yang ni merupakan contest  pertama yang aku join dalam dunia blogging... Contest yang bernama Lucky Giveaway by Cik Dya.. Khas untuk blogger sahaja ya..:) 

Seronoknya bila dapat jadi one of the contestant yang terpilih antara puluhan peserta yang lain. COntestnya sangat simple macam contest-contest blog yang lain. Just buat entri tentang contest tersebut then, follow syarat-syaratnya. Pastu inform Cik Dya dalam blog nya ini, then dah jadi one of contestant. Happy!:) Nak tengok entri yang aku buat untuk join contest ni? Boleh tengok kat SINI.

Walaupun hari ni aku agak stress dengan beban kerja kat officce dan juga beberapa masalah lain, tapi bila dapat tahu aku one of the winner, memang happy la! huhu.. Kelakar pun ada rasa. Rupa-rupanya camni rasanya kalau menang contest kat blog. Sangat seronok!:D Patutla ramai blogger-blogger lain ramai yang obses join contest. 

Hadiahnya apa? Em hadiahnya akan dikirimkan oleh Cik Dya. Berupa felt keychain untuk 12 orang pemenang. So, aku adalah salah seorang daripada 12 pemenang yang terpilih. huhu. Then yang paling best, aku adalah pemenang ke-9!! My lucky number! Yes, 9! hehe.. Aku sayang nombor 9! hehehe.. Birthday aku pun bulan 9. Kalau tak percaya boleh tengok kat senarai pemenang. Tu yang berganda happy tu!:D:D:D

Camne pemenang dipilih? Untuk pilih pemenang ni bukan Cik Dya yang tentukan. Tapi melalui random.org. Aku pun tak tahu sangat apa bendanya ni tapi pemenang dipilih berdasarkan nombor random (rawak). Aku contestant ke 122 then tau-tau aku menang. Best!:)

Lucky Blogger NO 9
122. Syahirah

Pape pun thanks to Cik Dya yang sudi buat contest ni. This is my first time join contest in blogging world. Lepas ni kalau ada contest lagi bolehlah saya join lagi. hehe.. Congrats juga buat winner-winner yang lain. Teruskan berblogging..:)


Cik Mesya : Tak sabar nak tunggu hadiah keychain tu. hehe.. And berdebar-debar menanti result Contest Pencarian Model Habibi by Precious Moment Photographer yang akan diketahui selepas 27 Januari... Grrr....^_^



4 comments:

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...