Tuesday, January 4, 2011

cuBa imEJ baRu

Salam semua.. Hari ni aku try-try re-design blog aku ni.. Aku masih lagi merangkak-rangkak nak explore cara-cara nak edit layout, background dan lain-lain. So, hasilnya yang anda lihat sekarang...

My new blog's image..----->View here:) 

Seperti biasa aku masih mengekalkan tema pink favourite aku.. Next time kalau dibukakan pintu hati, mungkin aku nak cuba warna-warna lain plak. Yang pasti, pink tetap bertakhta di hati! hehe.. Kalau korang rasa tak cantik, its ok.. Aku sekadar cuba-cuba je ni. Before this aku tak tahu pun how to upload gambar background using Template Designer.. Banyak jugalah aku rujuk website-website berkaitan. Macam-macam cara aku cuba then finally aku dapat juga cara paling mudah. 

Actually aku ni ketinggalan zaman rupanya. Patutlah aku tengok blogger-blogger lain leh guna macam-macam gambar untuk background blog dorang. So, thanks to website ini yang ajar aku cara-cara mudah untuk edit template background blog aku.. Kepada yang baru mula berjinak-jinak dalam penulisan blog, boleh explore link tu untuk belajar cara-cara nak upload gambar koleksi sendiri untuk dijadikan background blog kita.. its cool! Selamat mencuba...:)

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...