Wednesday, January 5, 2011

LayAk ke Aku Nak jaDi ModeL??

Wah tetiba hari ni aku nak cuba nasib plak! huhu.. Why-why-why? What happen? hehe.. Tadi aku telah join satu contest yang aku tak pernah-pernah join. Contest apa plak ni? Pertandingan mewarna ke? huhu..

Takdelah, dalam facebook ada one group bernama PRECIOUS MOMENT PHOTOGRAPHER sedang mengadakan contest untuk para wanita atau gadis-gadis yang berminat untuk jadi model muslimah. huhu. Perempuan sahaja ok!

Contest ni bernama:



Tetiba aku rasa berminat plak nak join. Apa lagi, 3 keping gambar aku send kat emel yang tertera. |o|

Tak tahu nape tetibe excited nak join benda-benda gini. Tapi sebenarnya saja nak cuba nasib. Tak terfikir nak menang pun. Kalau menang, dapat hadiah apa ya?  


Menurut  PRECIOUS MOMENT PHOTOGRAPHERdua orang gadis yang bertuah akan dilantik sebagai model yang akan memperagakan busana-busana indah. dari koleksi http://www.habibi.com.my/. Aku dah tengok page PRECIOUS MOMENT PHOTOGRAPHER ni. Memang sangat menarik teknik fotografi dorang. Bolehlah book khidmat dorang untuk majlis kahwin.. Not me but you.. Kehkeh...;)


Camne nak join? Sesiapa yang ada facebook tu boleh tengok group PRECIOUS MOMENT PHOTOGRAPHER di sini. Boleh tengok cara-cara nak join.

Camne nak join??
  1. Hantar gambar korang yang cantik-cantik ke emel precious_moment203@yahoo.com
  2. Tunggu jela gambar korang tersiar dalam facebook, kalau ramai yang "LIKE" kat gambar korang, peluang nak menang makin bertambah. InsyaAllah...:)
So, to all my friends yang mengenali diriku, jangan lupa undi gambar aku bila tersiar nanti ye.. hehe (Sempat promote) Wajib okey! Bukan harus atau sunat. Giteww.... Kalau dah vote nanti, aku ucapkan thanks banyak-banyak kat korang..:) ----->>belum pape dah over!:p

Mudahkan? Good Luck to myself.. I will inform to you guys when my picture had been uploaded in this contest. Don't forget to click "LIKE" at my picture okeys!:)



Cik Mesya: Layak ke aku jadi model? Model gigi besi (braces) bolehlah kot.. Hakhakhak...:p

1 comment:

  1. Tetiba entri ni dah cacamarba saiz tulisan.. Teknik baru ke?? huhu..

    ReplyDelete

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...