Thursday, January 6, 2011

Vote for me in PENCARIAN MODEL HABIBI || PRECIOUS MOMENT PHOTOGRAPHER

Assalamualaikum.. I am still in the mood of PENCARIAN MODEL HABIBI || PRECIOUS MOMENT PHOTOGRAPHER!! hehehe..

GuyS! Wake up and vote for me yah!:) How to send your vote? Follow the instructions below..



English version, click here.




Terima kasih banyak-banyak, Thank you so much, Xie Xie.....:)

Alhamdulillah bila buka je facebook hari ni, tengok dah dapat 50 lebih "like" on my picture. 
Thanks so much yang mengundi.. Tapi aku frust sebab tak dapat lagi nak tulis kat wall tentang status aku sebab kena BLOCK! haha.. Gara-gara aku post terlalu banyak dalam wall orang untuk promote contest ni, tak pasal admin fb block aku daripada post kat wall aku mahupun orang lain. Sedey.... huhu..:(

Tapi takpelah, dengan 200 lebih wall post yang alu buat semalam harap dapat meningkatkan undian. hehehe.. Gila kuasa aku ni.:p But i really excited actually to join this contest. Maybe dah takde benda nak buat sementara dok tanam anggur ni so, i just want to try my luck in this contest. 


Yang dah mengundi tu dialu-alukan untuk promotekan contest ni kepada friends and families...:)



Cik Mesya: Terharu pula bila ramai bagi support bila aku join contest macam ni. huhu..

6 comments:

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...