Friday, January 21, 2011

AkU JoiN cOntesT lagi. hehehe..

Salam Jumaat semua...:) Tengok tajuk entri aku ni, mesti korang dah agak dah aku join contest lagi. haha.. Apakah contest itu..? Jeng-jeng-jeng...;)

Buat masa ni contest tu dirahsiakan. Bila dah betul-betul penyertaan aku disahkan, baru aku akan inform kepada anda semua. Em mungkin tak banyak berbeza dengan contest-contest sebelum ni. Nanti aku story dalam entri lain ok. Bukan apa, nanti cerita awal-awal benda tu jadi tak surprise. Lagipun takut nanti penyertaan aku tak layak, macam mana? Ngeee...

Sekarang ni aku memang tengah obses + gila + obses nak join contest. Dulu aku tak tahu pun boleh join benda-benda camni selain daripada menghadap PC tanpa buat apa-apa. Tak mendatangkan benefit. Sekurang-kurangnya dapatlah macam-macam benda baru yang tak tahu selama ni. 

Pape pun, korang semua tunggu ya contest apakah yang aku join... Dan aku harap dapat sokongan daripada keluarga dan family aku. Love you all.. Muah!;)

Tunggu.......................



Cik Mesya : Menang kalah adat pertandingan. Yang penting mencuba.:)

2 comments:

  1. mesya,

    haha last statement.. sokongan daripada keluarga dan family aku.

    tak sama ke dua2 tu. =P

    ReplyDelete
  2. Fara: a'ah!!! haha aku tak perasanla..

    actually friends and family.. ni msti time aku ngantuk aku wat entri ni. haha. thanks fara..:)

    ReplyDelete

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...