Tuesday, November 30, 2010

Kontrak Disambung!!!

Selamat Pagi!! Sakit perut!! Aduhai.. Napelah pagi-pagi ni perut ni wat hal... Tak best betul. nak wat kerja pun terganggu..:( Salah makan ke semalam? Aku tengok family aku makan nasi sama macam aku makan malam tadi. Tapi dorang relax je.. Em harap-harap kau sembuhlah wahai perut.. Aku tak dah larat asyik nak berulang ke rumah kecil a.k.a jamban tu!:p

Tapi Alhamdulillah pagi ni dapat berita best! InsyaAllah kontrak aku sebagai Pegawai Teknologi Makanan di Kementerian Kesihatan akan disambung lagi setahun mulai 1 Januari ni. Syukur sangat-sangat kepada Allah s.w.t yang memberi rezeki.. To all Food Technologist (Contract for service), boleh refer link ini untuk maklumat lanjut mengenai penyambungan kontrak kita.. 
Pekeliling dah keluar. Cuma perlukan pengesahan daripada Cik Alwani dari Bahagian Pengurusan. Aku try call banyak kali tak dapat. Engaged memanjang.. Busy sangatlah kot.. Lega sikitlah hati ni bila kontrak disambung. Takdelah aku duk tanam anggur nanti.. Janganlah jadi macam tu.. 

Oklah aku nak sambung kerja. Aduan banyak tak settle lagi ni. Mampus aku kalau Cik S bambu aku karang. huhu. Tapi takpelah.. Telinga ni dah terbiasa dah. So, terima jela kalau kena marah pun.:) Sekurang-kurangnya dapat memperbaiki kelemahan diri mana-mana yang tersilap. Ok selamat bekerja semua!!

4 comments:

  1. tahniah:) xleh nk coment kt post aku k??pelik gak..cuba try tekan link yang ada reaksi 2..:)

    ReplyDelete
  2. Thanx..:)

    em aku rasa sbb tenet aku slow tu yg tak dpt buka hbs blog ko. pape pun aku doakan ko bhagia bersama en. comel ko tu. hehe.. kita sama je cuma ko melalui ym. aku melalui fb. huhu..

    ReplyDelete
  3. Thanx..:) InsyaAllah umngok pasti tumbang!! takbir!!

    ReplyDelete

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...