Monday, November 29, 2010

MiXturE Of SonGs

Salam semua..

Dah lama aku tak share lagu-lagu favourite aku. Actually tiap minggu aku pasti ada lagu yang aku suka. Yela, takkan nak dengar lagu sama je kan.. Bosan juga.. So, bila ada lagu baru yang berkenan di hati, aku like la. huhu.. Tapi kadang-kadang aku ni agak ketinggalan sikit. Orang lain dah suka lagu tu lama dah, dah popular berbulan-bulan, aku baru nak mendengarnya. huhu.. Tapi takpelah, setakat lagu.. lama-lama pun akan ditinggalkan juga. Bila mati, bukan boleh bawa masuk dalam kubur pun. Yang penting amalan ibadah dan doa dari anak-anak soleh. Mendengar lagu sekadar hiburan untuk mengisi kelapangan atau menghilangkan stress mahupun mengantuk sewaktu bekerja.:) Tapi aku just list down jela lagu-lagu yang aku suka. Nak dengar, korang dengarlah dalam radio. Takpun search dalam internet dan download! hehe. So, untuk bulan Oktober-November ni, lagu yang aku suka adalah seperti berikut;
  • Oh!-Girl Generation
  • Hoot- Girl Generation
  • Run Devil Run-Girl Generation
  • Bonamana- Super Junior
  • Room Service-Pittbull
  • Yang Sempurnakan- Sixth Sense
  • I Love The Way You Lie- Rihanna feat Eminem
  • Insha Allah- Maher Zain
  • Baraka Allahuma Lakuma-Maher Zain
  • For The Rest Of My Life- Maher Zain
  • AllahiAllah Kiya Karo- Maher Zain
  • If We Ever Meet Again-Timbaland feat Katy Perry
  • Manifestasi Cinta-Fiq feat Mirwana
  • Tolong Ingatkan Aku-Ana Raffali
  • Jangan Lama-Lama- Jinbara feat Ahli Fikir
  • What Are You Waiting For- Mizz Nina feat Colby O Donis
  • Kekanda Adinda- Monoloque & Atilia
  • Wanita Seluruh Dunia- Projek Pistol
  • Cabi Song- Girl Generation & Super Junior
  • Kalau Berpacaran- Sohaimi Mior Hassan feat Ana Raffali
  • Billionaire- Travie McCoy feat Bruno
  • Gadis Semasa-Yuna
  • Jahat- Stacy
  • Endang Ya Maulai- Nas Adila
  • Semalakama- Zehra Zambri
  • Nour El Chams- Pascale Machaalani
  • Binafsha- Waheeda
  • Enjut- Noraniza Idris
  • Again and Again-2 p.m
  • Halimunan- Nabil

     

Nota: Favourite list aku ni pelik sikit sebab campur-campur. Lama dan baru, English, Melayu, Korea & etc.. Jangan pening sudahlah. So, layan........:p

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...