Thursday, December 2, 2010

bEnganG ngan Mr. B!!

Haish... Dah berapa hari dah ni line tenet aku wat hal. Slow, lembab, terkemut, lampi (Lambat pikap), perlahan, ape lagi, ermmm whatever lah. huhu.. Tapi memang aku sakit hati dengan Mr. B a.k.a Berukband aku ni. Faham kan? Jangan ingat aku bela beruk pulak!! Memang nak kena piat korang ni. hahaha.. Tapi memang si B ni selalu wat hal time hujung-hujung bil dia. Walhal tiap bulan aku berdisplin bayar bil nya. Patut servis makin improve tapi makin hampeh. Brand apa aku pakai? Em tak sampai hatilah pulak nak cakap. hehehe.. Tak elok.. Nanti aku kena saman pulak sebab kondem produk orang. Tapi memang sakit hatilah. Kadang-kadang nak settle kan benda urgent, jadi tergendala. Urusan bank ke, kerja ke, facebooking ke.. haha. FB memang wajib! Bukan nak dok menggatal dalam tu tapi perlu update pape yang patut dalam tu. Tak pun blog ni ha.

Aku rasa nak tutup si B ni then ambil pakej lain yang lebih murah tapi bagus. Tengoklah macam mana nanti. Hmm.. Pasal broadband pun nak kecoh-kecoh kan?? haha.. Tapi pape pun kalau korang nak beli broadband ke, berukband ke mahupun beruk sekalipun, makesure tengok yang mana paling bagus. Bukan tengok jenama. Dan tengok memori yang boleh masuk dalam 1 bulan. Kalau korang dah tiap-tiap hari dok ngadap PC, memanglah kena beli yang tinggi sikit Gb nya.

Ni aku tengah update blog ni pun dalam keadaan bengong-bengong. Tool bar kat atas tu langsung tak keluar button nya. Sabar jela.. Memang boleh mendatangkan kemarahan! Silap-silap jadi hulk pulak karang. Tapi hulk kaler pink! Bukan hijau. hehehe.. Ayu sikit... Gitewww... hakhak.. Camne la rupa aku ye? Don't imagine! haha..
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
Nah amek ni! Pink Hulk! Grrrrr... hehehehehehehehehe.....

Nota: Gambar-gambar ni takde kena mengena dengan aku tau!:p

Em okla, nak taknak terpaksa lah guna tenet office buat sementara waktu. Tapi yang tak bestnya office punya banyak benda kena block. Leceh.. Bukanlah aku nak tengok benda tak senonoh tapi terbatas. Nak search pape info, boleh jadi lambat. Setakat emel tu, 2-3 saat dah muncul. Dah, sambung wat kerja. Bye..

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...