Friday, December 3, 2010

nGantUK La....:(

Ngantuk!! Seminggu ni aku rasa aku tak cukup rehat. Dan kebiasaannya aku mudah jatuh sakit apabila tak cukup rehat. Siang bekerja sampai petang. Pastu jadi trainer tarian untuk Kementerian aku sampai malam. Sabtu dan Ahad ni terlibat dengan macam-macam program such as MAHA & Tarian Cuti-Cuti 1 Malaysia. Isnin dah start kerja balik. Selasa cuti Awal Muharram tapi for sure kena attend office sebab prepare untuk MKMPK ke-9 pada Hari Rabu tu. So, start Khamis next week baru boleh relax sikit. Tu pun kena prepare untuk Seminar Kantin Bersih pada Januari tahun depan. 

Fuh.. Pack juga jadual aku. Nak bersama ngan family pun tak dapat. Apetah lagi nak jumpa cik abang aku tu. Pandai-pandailah kitorang curi masa nanti. Dia rajin datang time lunch hour kalau dia tak busy kat office. Kerepek bawang yang aku belikan untuk dia pun tak sempat nak bagi dia. His favourite tu...:) 

Pagi ni aku rasa mengantuk sangat. Nak wat kerja pun takde mood. Rasa nak gi satu tempat dan tidur jap untuk hilangkan rasa sleepy ni. Takpelah, bertahan selagi terdaya. InsyaAllah.. Tugas tetap tugas. Plan hari ni nak jumpa bos. Tapi pagi-pagi ni selalunya dia gi minum dulu. Minggu depan dia cuti seminggu. So, aku perlu kejar dia hari ni untuk check dokumen-dokumen penting dan urgent. Kalau tak nanti lambatlah kerja aku nak settle. Em oklah aku nak sambung wat kerja pape yang patut. Tengahari karang lehlah enjoy sikit sebab Jumaat rehat panjang. hehe.. Yang lelaki tu jangan lupa gi Solat Jumaat ye...... Ok papai...:)

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...