Thursday, December 16, 2010

PrOmO: WeddiNg pacKage

I just want to promote one of the wedding package yang disediakan oleh Kak Erin, salah seorang kawan baik kepada Busu aku. Masa Busu aku kahwin dia ambil pakej yang dibuat oleh Kak Erin. Masa Mak Andak aku bertunang, Kak Erin sponsor pelamin mini untuk pengantin. Nanti bila Mak Andak aku kahwin, dia nak gunakan khidmat Kak Erin. Maybe sebab puas hati dengan pakej yang ditawarkan. Kata Mak Andak, Kak Erin pandai make-up kan pengantin. Tak terlalu tebal. Look natural.. Tapi actually Kak Erin kata depends pada usia pengantin. Kalau pengantin tu muda memang dia akan make-up tebal sikit bagi naik seri. Kalau pengantin dah berusia, make-up nipis-nipis je supaya tak nampak tua. Lebih kurang macam tulah. Maybe sebab dia dah ada pengalaman make-up kan macam-macam orang termasuk artis. Sekarang memang musim orang melangsungkan perkahwinan dan pertunangan. Maklumlah cuti sekolah. Kot-kot tercari-cari pakej yang sesuai, lehlah try tengok pakej Kak Erin ni.

So, atas permintaan Busu aku, aku tolonglah promote sikit blog Kak Erin ni. Klik -------> SINI.

Busu & Pak Usu aku di Hari Bersejarah mereka.. 
(Hasil photographer yang deal sekali dengan Kak Erin)

Kak Erin semasa menyolekkan Busu before Akad Nikah..

Ni lah hasilnya.. I like! Bcos of pink colour! hehe.. (Aku rasa nak nangis masa Busu aku dinikahkan sebab Busu aku inilah makcik kesayangan aku. Kira aku anak saudara yang paling rapat dan manja ngan dia dari kecil sampai besar. Sebab dia macam arwah nenek aku. Rupa dan sifat lemah-lembut dia lebih kurang macam nenek aku. Tapi aku happy dan terharu sebab akhirnya dia mendirikan rumah tangga setelah 17 tahun bercinta!!)

Pelamin hasil pakej Kak Erin. Cantik kan? Simple but nice..:)

Aku suka design baju Busu aku pakai. Especially part hujung lengan baju yang berjurai-jurai tu. Suka sangat! hehe.. 


This is mini pelamin for Engagement of My Aunty; Mak Andak... (Kalau tak silap, harga pelamin ni dalam RM350.00 camtulah tapi leh discuss harga kalau dah kenal-kenal. huhu..)

So, for those yang berminat lehlah try contact Kak Erin kat dalam blog yang dah di link kan kat atas tu ye.. Biasanya dia ambil tempahan area Selayang, Gombak, Puchong, Rawang and etc. Paling jauh pun Putrajaya lah. huhu.. Kalau macam jauh like Seremban, maybe dia perlu kenakan extra charge la kot. Sebab kalau jauh-jauh, takut ada problem macam kena tahan ngan polis tengah jalan bila guna lori untuk angkut barang-barang untuk pelamin, khemah dan sebagainya. Terutamanya pada waktu malam. Kira mendatangkan risiko dan menyusahkan jugalah bila dah kena-kena tahan. Tapi tak bermakna dia taknak langsung ambil tempahan jauh-jauh. Boleh dibincangkan kalau benar-benar berminat. Pape pun, Kak Erin ni memang best!:)

1 comment:

  1. selagi ameno memerintah nak kawen pon mahal... reformasi!

    NASIB MBMMBI

    ReplyDelete

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...