Friday, December 21, 2018

Wow, banyaknya babyE dapat hadiah!

Salam. Throwback masa Erina baru-baru lahir hari tu, ramai yang datang visit dan bagi hadiah. Tak sangka rezeki babyE dapat banyak hadiah. Maybe sebab kehadiran babyE dalam family kami dinanti-nantikan. Yela almost 5 years saya dan husband ikhtiar macam-macam untuk dapat anak. Dengan izin Allah, lahirlah Dhiya Sherina, puteri sulong kami Januari yang lalu. So ramailah yang excited nak tengok babyE dan bagi hadiah sebagai tanda kenangan. 

Yang kelakarnya, mommy babyE yang over excited. Haha.. Alhamdulillah rezeki anak. Wow, sekali dikumpulkan semua hadiah, tengoklah penuh meja sampai tak nampak dah mana babyE! Tenggelam dalam timbunan hadiah.. Amboi3x..!

Pelik agaknya babyE awat diletakkan kat dalam rocking chair tu then mommynya sibuk tangkap gambar. hahaha.. Sabar jela ya nak dapat mommy yang suka bergambar. Nak simpan wat kenang-kenangan gitu.

Terima kasih semua yang bagi hadiah untuk babyE. Terharu pun ada. Ada juga hadiah yang dikirimkan dari jauh from my cousin, Kak Nor dan Kak Yon yang duk di Johor Bahru. 

Syukur Alhamdulillah banyak keperluan babyE, mommy tak perlu beli. Pakaian, wet tissue, bag, barang mandian baby, mainan dan paling special hadiah rocking chair from bos husband, Kak Mosh. Now umur babyE hampir setahun pun masih ada hadiah belum guna lagi. Teddy bear besar tu mommy belum buka pun plastiknya. Hadiah dari rakan-rakan office saya, Cawangan Pre-Market Approval. Tunggu genap setahun baru buka. hehe..


Apa pun really appreciate all the presents yang diberikan. Moga murah rezeki semua pemberi. Terima kasih daun keladi. Hope ada rezeki next baby dapat lagi hadiah begini. hehehe..

InsyaAllah mana sempat saya review 1 per 1 hadiah yang babyE dapat. Sebagai tanda penghargaan. Salah 1 yang saya dah review hadiah toys dari cousin saya from Penang dalam entry INI. Hope rezeki babyE tidak terhenti di sini. Moga kami menjadi hambaNya yang sentiasa bersyukur atas rezeki yang diberikan. Amin..


Misya : Rezeki Allah tak pernah salah alamat.

7 comments:

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...