Friday, December 14, 2018

Ringkasan latarbelakang syarikat Elken Sdn. Bhd.

Salam. For those yang tahu, sebelum ni saya aktif menjalankan bisnes under company Elken Sdn. Bhd. Now saya kurang aktif since dah ada anak so nak focus membesarkan anak pula. But still if ada orang tanya tentang produk Elken, saya akan bantu. If nak order produk pun saya tolong belikan sometimes. Cuma still ramai tak tahu background company Elken ni. So saya bagi lah ringkasan latarbelakang this company supaya uols tahu. Sebab ada yang confuse Elken ni dengan bedak Aiken! Haha.. Ada juga yang ingat Elken ni jual tayar sebab hampir sama dengan kedai tayar Falken. Ahaks.. So bacalah sedikit sebanyak sejarah Elken ni ya kengkawan..:)

  1. Elken adalah syarikat Multilevel Marketing (MLM) No.1 di Malaysia 3 BERTURUT-TURUT. Tersenarai sebagai No. 50 TERBAIK DI DUNIA!! Bertaraf ISO! Sudah BERUMUR hampir 30 TAHUN! 
  2. Elken biz bersifat UNLIMITED. Boleh buka berapa LEBAR dan berapa DALAM rangkaian yang kita mahu. LEBAR untuk STATUS. DALAM untuk INCOME.. Boleh SAMA STATUS & INCOME dengan upline walaupun BARU JOIN hari ini! Sebab UKURAN ELKEN adalah dari USAHA dan KERJA KERAS! Tiada istilah BELI PANGKAT & SIMPAN STOK. 
  3. Elken... BUKAN BINARY. BUKAN PYRAMID. BUKAN SKIM CEPAT KAYA... Tetapi BIZ DWI-BONUS iaitu PENGIRAAN INCOME melalui ROLL UP dan COMPRESS DOWN!.Malahan biz Elken ini BOLEH DIWARISI SEHINGGA KE ANAK CUCU CICIT! 
  4. 29% KEUNTUNGAN pada SYARIKAT manakala 71% KEUNTUNGAN pada DISTRIBUTOR. 
  5. Elken ada 9 FAEDAH yang TAK PERNAH DIUBAH SEJAK 20 TAHUN DAHULU. Ini bermakna SATU PELAN PEMASARAN YANG TERBAIK DI DUNIA. Ini kerana SEMASA NILAI RM100.00 TINGGI PUN BOLEH DIGUNA PAKAI, semasa NILAI RM100.00 hari ni RENDAH NILAINYA pun LAGI BOLEH DIGUNA PAKAI. Sampai la boleh melahirkan lebih 100 orang JUTAWAN! 
  6. LEBIH DARI 2000 sesi TRAINING setiap tahun untuk MEMANTAPKAN PEMIKIRAN PEMIMPIN-PEMIMPIN ELKEN yang DILAHIRKAN. LAYAK RSM, ESM, DCM dan CCM DAPAT MEETING FREE. Because "KNOWLEDGE IS POWER! 
  7. ADA EXTRA INSENTIVE lagi dari Elken iaitu CBP PLUS INSENTIF dan VOUCHER PRODUK. Percutian LOVE CAMPAIGN : 3 KALI SETAHUN!
  8. 9 FAEDAH
  • Untung Runcit 10%-15%
  • Bonus Prestasi 5%-20%
  • Bonus Pengurus 6%-14%
  • Bonus Penc Pengurus 3%
  • Bonus Kepimpinan 5%-25%
  • Bonus Pelancongan 2%
  • Bonus Hujung Tahun 2%
  • Bonus Tabung Kereta 3%
  • Bonus Tabung Rumah 2% 




Inilah antara SEBAB & PERBEZAAN kenapa hari ini PEMIMPIN ELKEN LAIN DARI PEMIMPIN LAIN DI LUAR. BIZ MLM yang BERTAHAN LAMA dan MUDAH BERKEMBANG adalah Biz yang MUDAH DI DUPLIKASI walau siapapun dia...KOLAR PUTIH? KOLAR BIRU? PROFESIONAL? SIAPA SAJA!! KERANA ITU... RAMAI YANG MASIH DI ELKEN.. 20 TAHUN, 15 TAHUN, 10 TAHUN MASIH DI ELKEN.. ELKEN IS THE BEST! ALWAYS THE BEST! THE BEST HUMAN DEVELOPMENT COMPANY!!





Misya : Mencapai kejayaan itu mudah, istiqamah itu sukar.

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...