Monday, December 17, 2018

Supermodel Tuti ASNTM balas komen saya di instagram!

Salam. Dolu-dolu masa saya aktif dalam dunia modelling, antara favourite rancangan TV saya adalah Asian Next Top Model (ASNTM). That time Cycle 4 tengah berlangsung. Dalam ramai-ramai peserta yang join, of course lah saya support peserta from Malaysia. Namanya Tuti. Nama sebenarnya Nuraini Noor. Dari 1st episode lagi saya tonton sebab nak tengok Tuti beraksi. 1st time tengok dia catwalk, perghhhh ternganga peserta-peserta yang lain! Saya capai fon siap record part Tuti muncul kat TV. Confident level Tuti time catwalk memang menggerunkan. But takde rezeki Tuti nak sampai final sebab lama kelamaan performance Tuti drop especially masa sesi photoshoot yang melibatkan posing kena senyum nampak gigi. Sebab Tuti ni wajahnya dikatakan tak sesuai untuk shot senyuman. But i think ok je kot gambar Tuti time senyum. huhu. 


Okla dah melalut panjang ni. huhu.. Disebabkan minat sangat kat Tuti ni saya sampai follow her instagram. Selalulah saya like gambar-gambar Tuti especially part gambar dia phothosoot. Nak tinggal komen takut tiada respon. hehe. Almaklum sejak join ASNTM, Tuti makin ramai peminat. But so far saya tengok Tuti rajin respon komen-komen fan dia kat insta. Kira dia tak sombonglah walaupun dah popular. Ada 1 posting kat insta dia saya terdetik nak tinggalkan komen. Sebab Tuti ni suka post gambar yang pelik-pelik with her friends/family. Then tak sangka Tuti respon komen saya tu! Haha happynya la hai diri ini.. 

Gambar ni unik and wat saya tertanya-tanya apa maksud gambar ni. Tu yang saya tinggalkan komen "Tak Faham. Hehe.." Esoknya saya check, wow Tuti balas komen saya!! T_T terharu rasa bila retis reply komen netizen marhain macam saya ni. Haha.. Thanks Tuti!



Jom tengok beberapa gambar Tuti masa beraksi dalam ASNTM. Masa Tuti tersingkir, semua peserta sedih gila. Sebab Tuti ni antara peserta yang ber attitude baik dan disenangi semua peserta. Saya pun sedih sebab harap sangat Tuti masuk final dan menang untuk Malaysia. But lepas ASNTM, rezeki Tuti mencurah-curah dalam dunia modelling. Sampai peringkat international. Kira supermodel lah dia ni. Saya mungkin takdelah nak jadi macam beliau. Cuma terinspirasi dengan confidence level beliau yang sangat tinggi. 















 Misya : Teringat my cousin wajah seiras Tuti.

2 comments:

  1. wow ... kita pun pernah komen ig david beckam .... tp masalah nya sampai hari dia x balas

    ReplyDelete

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...