Tuesday, January 6, 2015

Tudung JelitaSARA yang membujurkan wajah saya!

Salam. Semalam excited nak pakai tudung baru beli melalui channel home shopping Go Shop. Sebelum ni saya ada share 1st experience shopping melalui Go Shop di SINI. Ada 4 helai tudung yang saya beli - pakej promo tudung jenama JelitaSara. Salah 1 nya warna ala-ala purple ni.. Senang je nak pakai. Sarung then lilit. Mula-mula agak kekok sebab saya biasa pakai shawl, pin tepi terus lilit. Yang ni sarung then lilit. Benda 1st saya risau bila pakai tudung sarung ni adalah muka saya akan nampak bulat! Wakaka.. Tapi dengan tudung JelitaSara ni rupanya tak nampak sangat muka saya bulat. But dia terus jadi bujur. Huhu magic! Tak sia-sia beli tudung ni. TQ GoShop!


Macam comel je, macam comel je..^_~



Misya : Gila shopping online.

2 comments:

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...