Tuesday, January 6, 2015

Tahniah! Senarai pemenang Segmen Bloglist Misya 2015...

Salam semua.. Maaf sesangat atas kelewatan mengumumkan senarai pemenang pencarian bloglist Misya untuk tahun 2015. Ok hari ni saya akan umumkan pemenangnya! Senarai peserta boleh lihat di SINI. So far ada 34 orang peserta yang sudi join segmen saya. TQ guys! Seperti yang dijanjikan 5 peserta terawal automatik terpilih untuk dimasukkan dalam bloglist saya! Tahniah!!=)

5 orang tersebut adalah.. 


Seterusnya, saya telah memilih 15 orang bertuah daripada 29 peserta yang tinggal. Jeng-jeng-jeng........ Siapakah mereka?? Jom tengok siapa yang kena! 

|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
V

1) No. 22. Mohd Noor Shawal
2) No. 7. Rosniwatie
3) No. 14. Nurul Afifah
4) No. 30. Alynn Rosella
5) No. 31. Lightnur
6) No. 20. Banu Syah
7) No. 10. Nur Amalia
8) No. 21. Mama 3Farhanah
9) No. 26. Tyka Syazawanie
10) No. 28. Puteri Wanita
11) No. 23. Karimah Zulkafali
12) No. 29. Papaglamz
13) No. 15. Cik Balqis
14) No. 12. Miza Yusof 
15) No. 16. Ayu Insyirah

Congratulations para pemenang! Alhamdulillah selesai sudah pencarian bloglist Misya untuk tahun 2015. Terima kasih buat para blogger yang sudi luangkan masa untuk join. Jangan sedih-sedih tau if tak menang. InsyaAllah ada masa saya wat segmen lagi, jangan serik-serik untuk join. Ngee... Untun para pemenang, saya dah masukkan blog anda dalam Bloglisted saya. Happy blogwalking!=)


Misya : Cari masa nak buat GA.
 

13 comments:

  1. Assalamualaikum!
    Laa! suspend sungguh! :3 heheh Btw Tahniah kpda blogger super awesome yg terpilih tu :D

    http://cicihana.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Hee takde rezeki...tahniah kepada yg tersenarai ;)

    ReplyDelete
  3. Hehehehe. Saya ada di situ. Terima kasih. :)

    ReplyDelete
  4. TAHNIAH untk para pemenang.. nama saya xdak.. klu free jom singgah blog saya..

    http://syidamenulis.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Tq aimi. Sudi2 lah singgah ke blog zura.

    ReplyDelete
  6. tak sangkanyaaaaaaaaaa..what a nice surprise..haha..sya letak akk dlm bloglist sya skli..wpon xda la tggi mana trafik tp sbg penghargaan kpd akk , terimalah..haha..tkasih!!

    ReplyDelete
  7. Tahniah buat semua yang jadi bloglist baru akak. :D

    ReplyDelete
  8. wah, sy terpilih... thank you... hehehe

    ReplyDelete

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...