Tuesday, January 27, 2015

Menyesal tak beli produk Elken sebelum 15 Februari 2015!!!

Salam. Dah ready dengan GST? Teringin nak beli produk-produk Elken? Haaa Elken kini kembali dengan promosi gempakrana sempena kehadiran tahun baru 2015! Plus tak lama lagi Tahun Baru Cina bakal menjelang. Sooooooooooooo sangat-sangat rugi kalau anda tak dapatkan produk Elken sekarang! Sebab anda akan dapat 4 jenis penjimatan yang bernilai ribuan ringgit sehingga 15 Februari 2015 ini!! Apa yang anda akan dapat?

Perghhh banyaknya benefit yang akan anda dapat!!! Ya Allah ruginya siapa tak grab peluang ni! 


Hadiah token untuk setiap pembelian RM100, anda akan dapat 1 point! Contoh anda spend at least beli water filter K400 bernilai RM4399, anda ada 43 point. So tukarkan dengan apa saja hadiah token di atas bernilai sama dengan point anda!

Hadiah token paling gempak adalah set periuk jenama 100 tahun di dunia iaitu Themos! Eksklusif designed for Elken. Kat tempat lain takde jual tau. Harga dia kalau jual RM450 tapi anda leh dapat FREE je periuk hebat ni!

Ini adalah contoh bagaimana anda shopping produk Elken then anda boleh mulakan bisnes dan dalam masa yang menikmati penjimatan berganda-ganda. Wah bestnya!! Dulu saya join awal-awal takde semua ni wehhhhhh!!!

Ini contoh nak kira berapa penjimatan  untuk pakej kesihatan family H31. Actually kalau campur GST dan komisen rebate yang anda akan terima nanti, hampir RM2000 anda dapat jimatkan!

So apa tunggu lagi? Yang mana taknak wat bisnes tak mengapa tapi saya tahu anda akui kehebatan produk Elken. Carilah mana-mana dalam google ke, tanya saudara-mara atau kengkawan, 99% beri feedback positif. Sebab Elken hanya beri yang terbaik untuk penggunanya. Ada yang tahu tapi masih tangguh-tangguh dan fikir 100x (kalah profesor) nak invest, nak tanya husband la, tanya bini la, tanya boyfriend la, tanya tunang la, tanya jiran la.. Ahakss lawak juga bila dengar. Hello, kesihatan tak boleh dijual beli! Daripada anda invest beli TV, handphone, atau benda-benda yang takkan tahan lama, baik laburkan untuk diri sendiri dan family. Dah GST nanti jangan tanya saya tentang promosi ni sebab bukan saja produk Elken, kebanyakan barang lain pun akan naik harga berganda-ganda. Anda tak mahu beli, anda rugi.. Jangan menyesal...=)

Untuk maklumat lanjut :


Misya : Saya sayang keluarga saya.
  


No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...